Beantwoord

Nieuw abonnement

• 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

Ik kon niet nieuw abonnement afsluiten. Ik neem aan door preventel, maar dat is inmiddels klaar. Kan het nu wel? 

Naam is: Fabian Nikken

icon

Beste antwoord door David 5 november 2019, 08:46

Hi @blue5eyes5,

Je bent op onze Community niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan sowieso niets checken. Als jouw registratie bij Preventel ondertussen is afgemeld, dan zou het wellicht weer kunnen. Het makkelijkste is om het gewoon te proberen Je moet bij een bestelling ook een inkomens- en lastentoets uitvoeren en daarbij wordt er gekeken of je in aanmerking komt voor een nieuw abonnement (met toestel). Je krijgt dan ook spoedig bericht of je door de check bent gekomen.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @blue5eyes5,

Je bent op onze Community niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan sowieso niets checken. Als jouw registratie bij Preventel ondertussen is afgemeld, dan zou het wellicht weer kunnen. Het makkelijkste is om het gewoon te proberen Je moet bij een bestelling ook een inkomens- en lastentoets uitvoeren en daarbij wordt er gekeken of je in aanmerking komt voor een nieuw abonnement (met toestel). Je krijgt dan ook spoedig bericht of je door de check bent gekomen.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Reageer