Beantwoord

Nieuw abonnement aanvragen

Hallo beste mensen,

Wanneer kan ik een nieuw abonnement afsluiten zonder dat ik dubbel betaal? De einddatum van mijn huidige contract is op 24-10-2015. Ik weet niet meer zeker of ik nu 2 of 3 maanden van tevoren een nieuw abonnement kan afsluiten zonder dubbel te betalen. Ik heb hiervoor op de site gekeken maar kreeg het hier niet gevonden.

Groetjes,
Ties
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 6 februari 2015, 11:29

Wanneer je je abonnement verlengt ga je over van je oude op je nieuwe abonnement. Daarbij ga je niet dubbel betalen. Echter als je een nieuw abonnement afsluit ga je dubbel betalen. En behoud je je nummer ook niet.

Dus vanaf de boven genoemde datum 25-06-2015 kun je in aanmerking komen tot verlenging. Daarbij zoek je een nieuw abonnement + telefoon uit. Ik denk dat je dat bedoeld. 😉

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Shireen

Klopt inderdaad, jouw abonnement loopt tot 1 augustus. Je zou dus vanaf begin april kunnen verlengen! Alle informatie hierover lees je op deze pagina. :8
Dat wist ik ook niet 4 maanden ik dacht 3 maanden. de mijne loopt in augustes af dus moet nog ff wachten
@tieshelmond,

Ik heb hier 4 maanden voor het aflopen van mijn vorige abonnement verlengd. Ik kreeg ook netjes mijn nieuwe toestel en na afloop van het eerdere abonnement ging ik pas de kosten van mijn nieuwe abonnement betalen, dus geen dubbele kosten zoals @leroy98ecker al aangaf.

Veel plezier straks met het uitzoeken van je nieuwe toestel!
Ja Leroy dat bedoel ik, Bedankt voor jouw snelle reactie!
Reputatie 6
Badge +13
Wanneer je je abonnement verlengt ga je over van je oude op je nieuwe abonnement. Daarbij ga je niet dubbel betalen. Echter als je een nieuw abonnement afsluit ga je dubbel betalen. En behoud je je nummer ook niet.

Dus vanaf de boven genoemde datum 25-06-2015 kun je in aanmerking komen tot verlenging. Daarbij zoek je een nieuw abonnement + telefoon uit. Ik denk dat je dat bedoeld. 😉
leroy98ecker schreef:

Goedemorgen @Tieshelmond

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Je kunt 4 maanden min één dag van te voren verlengen.
Dus dat zou dan vanaf 25-06-2015 mogelijk zijn.
Je moet verlengen en geen nieuw abonnement afsluiten.

Je kunt nu dus nog niet in aanmerking komen voor het verlengaanbod.
Je zou wel alvast hier kunnen kijken:
https://www.studentmobiel.nl/t-mobile?retention=1

Groetjes,
Leroy

Hallo Leroy,

Ik bedoel dat ik een dan een nieuw abonnement af wil sluiten inclusief nieuwe telefoon. welke datum kan ik een nieuw abonnement met nieuwe telefoon afsluiten? (zonder dubbel te betalen)

Groetjes,
Ties
Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @Tieshelmond

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Je kunt 4 maanden min één dag van te voren verlengen.
Dus dat zou dan vanaf 25-06-2015 mogelijk zijn.
Je moet verlengen en geen nieuw abonnement afsluiten.

Je kunt nu dus nog niet in aanmerking komen voor het verlengaanbod.
Je zou wel alvast hier kunnen kijken:
https://www.studentmobiel.nl/t-mobile?retention=1

Groetjes,
Leroy

Reageer