Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten

• 6 juli 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Eerste abb. (sim only, de makkelijkste) in mei online aangevraagd. Binnen 24 uur zou er contact worden opgenomen (Leidschendam). Geen reactie Na 2 dagen maar in Eigen woonplaats abb. afgesloten, goede service overigens (Zeist).
Nu na 2 maanden wil ik een tweede abb. afsluiten. Wederom Leidschendam (werk) en wederom na 3 dagen nog steeds geen reactie.

Is dit gebruikelijk bij T-Mobile? Waarom lukt het niet om een reactie te geven na 24 uur als je dat beloofd in je Email....?
Laat dit tweede abb. geloof ik maar zitten. Jammer dat je zo graag wilt maar dat je gewoon er niet doorheen komt bij T-Mobile
icon

Beste antwoord door Muberra 6 juli 2017, 14:59

Hoi S.Hvl,

Welkom op het forum!

Heel leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen als provider, en ook graag een tweede abonnement wilt. Ik begrijp heel goed dat je het niet fijn vindt dat je daarna geen reactie meer hebt gehad op jouw tweede verzoek. Mijn excuses daarvoor! Ik heb meteen contact opgenomen met de T-Shop in Leidschendam. Het Sim Only abonnement staat voor je klaar. Je kunt wanneer je tijd hebt naar de T-Shop om de bestelling op te halen. Mocht je dat niet willen, geef het gerust aan, dan kan ik het ook voor je annuleren. Natuurlijk hoop ik dat je nog niet van gedachten bent veranderd en dat jouw zoon alsnog kan genieten van ons GO-abonnement! :)

Ik hoor heel graag van je! Wij staan klaar om je verder te helpen. 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi S.Hvl,

Welkom op het forum!

Heel leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen als provider, en ook graag een tweede abonnement wilt. Ik begrijp heel goed dat je het niet fijn vindt dat je daarna geen reactie meer hebt gehad op jouw tweede verzoek. Mijn excuses daarvoor! Ik heb meteen contact opgenomen met de T-Shop in Leidschendam. Het Sim Only abonnement staat voor je klaar. Je kunt wanneer je tijd hebt naar de T-Shop om de bestelling op te halen. Mocht je dat niet willen, geef het gerust aan, dan kan ik het ook voor je annuleren. Natuurlijk hoop ik dat je nog niet van gedachten bent veranderd en dat jouw zoon alsnog kan genieten van ons GO-abonnement! :)

Ik hoor heel graag van je! Wij staan klaar om je verder te helpen. 🆒

Reageer