Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten, geen bevestigingsmail ontvangen.

• 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 512 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile, maar nog geen bevestigingsmail ontvangen. In de bestelstatus vind ik helaas ook niets, dus ik vermoed dat ik het email adres niet goed heb opgegeven. Zouden jullie dit kunnen checken, hoop dat alles wel goed is gegaan :)

Alvast dank voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 mei 2019, 11:09

Hoi Sanne,

Tof dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! Mét een mooie iPhone, zie ik!

De order is dus goed bij ons doorgekomen, geen zorgen. Je zult nog bericht krijgen wanneer je jouw toestel kunt laten afleveren, de status is nu namelijk "wachten op voorraad". Ik heb de bevestigingmail ook nog even opnieuw verzonden, heb je deze nu wel ontvangen?

Laat het me maar weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen en zo niet, dan wens ik je vast heel veel plezier met jouw toestel. 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sanne,

Tof dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! Mét een mooie iPhone, zie ik!

De order is dus goed bij ons doorgekomen, geen zorgen. Je zult nog bericht krijgen wanneer je jouw toestel kunt laten afleveren, de status is nu namelijk "wachten op voorraad". Ik heb de bevestigingmail ook nog even opnieuw verzonden, heb je deze nu wel ontvangen?

Laat het me maar weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen en zo niet, dan wens ik je vast heel veel plezier met jouw toestel. 😄

Reageer