Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten in plaats van verlengt

• 28 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

In alle haast van het bestellen van de iPhone X heb ik in plaats van het verlengen van mijn abonnement via mijn bestaande My T-Mobile account per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten. Ik heb hierna direct contact opgenomen via de T-Mobile chat, zij zeiden mij dat het niet veel uitmaakte, behalve dat de T-Mobile extra punten verloren gingen (natuurlijk geen ramp).

Wat ik me nu wel afvraag is wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat. Ik heb gekozen voor nummerbehoud, dus het lijkt me dat dat gewoon geregeld wordt, alleen is het nu zo dat ik een maand moet wachten voordat het nieuwe abonnement ingaat (opzegtermijn?), en daarbij dus ook minimaal een maand moet wachten op de levering van mijn toestel?

Ik hoor graag hiervan.

Met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Rosan 28 oktober 2017, 19:43

Klopt helemaal idd want je heb te maken met die maand opzeg termijn dat is niet te voorkomen ben ik bang.

Normaal bij een overstap van provider A naar provider B werkt dat tenslotte ook zo om dubbele kosten te voorkomen.
Wel krijg je bij toestel op voorraad die gelijk mee of word deze geleverd zodra dat mogelijk is.

Toestellen worden uitgeleverd op volgorde bestelling maar dat was al duidelijk vermoed ik
Het hoe en wanneer zal vermoed ik echt net voor vrijdag bekend worden als je dus vroeg was kwa bestellen en je dus in de eerste batch zit.
Dit zeg ik op basis van eerdere Apple lanceringen dus mocht het anders gaan pin mij er niet op vast.
De toestellen moeten bij AMP aankomen en dan kan AMP uitlever afspraken mails gaan uitsturen en dat kan dus pas als zei de iPhones hebben.
Heb je afhalen winkel moeten ze naar de winkels toe en dan neemt de winkel contact met je op.
Dit alles is dus op basis ervaringen van afgelopen jaren met zulk soort lanceringen.

Zit je in een latere batch is het dus afwachten op een nieuwe batch.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Martijn was je oude abonnement al afgelopen of liep het binnen 2 maanden af?
In principe ontvang jij het toestel op het moment dat jij aan de beurt bent.
En kan je bij de nummerbehoud pagina zien hoe dat ervoor staat.

Was je abonnement afgelopen heb je idd 1 maand opzeg termijn maar je ontvangt het toestel gewoon wanneer je aan de beurt bent.
Een moderator heeft meer zicht op nummerbehoud en eind datum ed ze zullen nu nog weinig kunnen zeggen over wanneer je het toestel gaat ontvangen.
Zei pakken het topic met 24/48 uur op let wel momenteel is het wat drukker dus het kan wat langer duren.
Beste Rosan,

Hartelijk dank voor je snelle reactie! Mijn abonnement liep toevallig op dezelfde dag af, gisteren dus. Uit jouw reactie begrijp ik dat de levering te maken heeft met wanneer ik aan de beurt ben, wat te maken heeft met volgorde van bestellen of een andere variabele?

Het is dus mogelijk dat het nieuwe abonnement pas ~27 november ingaat (na de maand opzegtermijn), maar dat ik het toestel al wel eerder ontvang (afhankelijk van 'wanneer ik aan de beurt ben')?
Badge +13
Klopt helemaal idd want je heb te maken met die maand opzeg termijn dat is niet te voorkomen ben ik bang.

Normaal bij een overstap van provider A naar provider B werkt dat tenslotte ook zo om dubbele kosten te voorkomen.
Wel krijg je bij toestel op voorraad die gelijk mee of word deze geleverd zodra dat mogelijk is.

Toestellen worden uitgeleverd op volgorde bestelling maar dat was al duidelijk vermoed ik
Het hoe en wanneer zal vermoed ik echt net voor vrijdag bekend worden als je dus vroeg was kwa bestellen en je dus in de eerste batch zit.
Dit zeg ik op basis van eerdere Apple lanceringen dus mocht het anders gaan pin mij er niet op vast.
De toestellen moeten bij AMP aankomen en dan kan AMP uitlever afspraken mails gaan uitsturen en dat kan dus pas als zei de iPhones hebben.
Heb je afhalen winkel moeten ze naar de winkels toe en dan neemt de winkel contact met je op.
Dit alles is dus op basis ervaringen van afgelopen jaren met zulk soort lanceringen.

Zit je in een latere batch is het dus afwachten op een nieuwe batch.
Alright, thanks! Afwachten nog.

Reageer