Beantwoord

Nieuw abonnement en bestelling

  • 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 499 Bekeken

goedeniddag,

ik heb gister gebeld over een abbonament en daar werd mij vertelt dat ik een abbo kon nemen via het internet dat deed ik dus, alles ging goed maar toch werd ik bij het bestellen geweigerd maar kreeg wel een mail met dat ik over een paar uur een link zou krijgen voor de betaling.
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2019, 10:39

Hoi Jamal,

Ik heb jouw bijlage even verwijderd, omdat hier privégegevens in stonden. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen.

In onze systemen heb ik op het bij ons bekende telefoonnummer, adres en e-mailadres gezocht, maar ik kom geen bestelling tegen. Is deze bestelling wellicht via andere gegevens gedaan? Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) de gegevens kunnen sturen waarop de bestelling gedaan is? Het gaat hierbij om het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik kijken of ik iets terug kan vinden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jamal,

Ik heb jouw bijlage even verwijderd, omdat hier privégegevens in stonden. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen.

In onze systemen heb ik op het bij ons bekende telefoonnummer, adres en e-mailadres gezocht, maar ik kom geen bestelling tegen. Is deze bestelling wellicht via andere gegevens gedaan? Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) de gegevens kunnen sturen waarop de bestelling gedaan is? Het gaat hierbij om het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik kijken of ik iets terug kan vinden!

Reageer