Beantwoord

Nieuw abonnement en Deezer

• 27 januari 2014
  • 10 reacties
  • 674 Bekeken

Beste, 

Vandaag mijn nieuwe toestel ontvangen incl. een nieuw abonnement met Deezer. Nu wil ik dit graag activeren, maar dat gaat helaas niet omdat mijn nummer niet herkent wordt. Kan iemand mij hiermee helpen?

Dank!
icon

Beste antwoord door Bram 31 maart 2014, 14:44

@Breston

Welkom op het forum! :)

Ikz ie dat je Deezerbundel op 28 maart 2014 is toegevoegd. Je moet je wel aanmelden via www.deezer.com/nl dan kun je rechts bovenin kiezen voor eerste inlog T-Mobile klant. De rest wijst zich vanzelf. Nu heb je een tijdelijk Deezer proefabonnement die inderdaad afloopt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hey Rocoko,

Wanneer gaat je abonnement precies in? Als je oude abonnement namelijk nog loopt en je moet dit nog 2 maanden volhouden kan je deezer tot die tijd ook niet gebruiken, tenzij je nu al deezer activeerd op je huidige abonnement.

Mocht je nieuwe abonnement sinds vandaag al actief zijn, kan je dit morgen nog even proberen, aangezien het netwerk het dan wel goed pakt :)

Mocht het niet lukken, laat het nog even weten!
Reputatie 6
@Rocoko

Welkom hier op het Forum!

Fijn dat je gekozen hebt om een abonnement bij ons af te sluiten! 🙂 Je kunt Deezer activeren door naar de site van Deezer en te kiezen voor 'T-Mobile Klant 1e registratie'
Wil je laten weten of het gelukt is?
Hoi,

Ik had nameijk een vraagje.
Sinds 1 september heb ik een samsung galaxy s4 genomen met een deezer app.
In december ben ik mijn toestel kwijt geraakt en heb nu een s4 mini.
Ik heb deezer gedownload via playstore alleen ''verloopt'' hij binnen 3 dagen.
Dus ik zou graag willen weten hoe dat zit aangezien ik een abonement heb icl,. met deezer erbij.

Ik hoop snel iets te horen van jullie.

Groetjes Renny
Reputatie 6
Badge +16
@Djaja

Ik heb de Deezer bundel bij jou gereset. Je krijgt een Sms om je Deezer account te activeren. Als je dit doet op je Galaxy S4 mini dan kan je de applicatie ook op je nieuwe telefoon gebruiken.
Ik heb mijn abonement verlengt en nu een abonement afgeloten met ook deezer.
Ik verkoper in de t mobile shop gaf mij aan dat deezer al per direct zou werken en ingaan.
Mijn huidige abonement loopt nl af per 02-07. Echter krijg ik nu steeds de melding dat ik een proef versie heb die aankomende zaterdag afloopt.

Graag zou ik willen weten of, de verkoper mij per ongeluk verkeerd heb voorgelicht, of dat er iets mis is met de instellingen.
@Breston

Welkom op het forum! :)

Ikz ie dat je Deezerbundel op 28 maart 2014 is toegevoegd. Je moet je wel aanmelden via www.deezer.com/nl dan kun je rechts bovenin kiezen voor eerste inlog T-Mobile klant. De rest wijst zich vanzelf. Nu heb je een tijdelijk Deezer proefabonnement die inderdaad afloopt.
Hallo, 

Mijn toestel is omgeruild met een nieuwe toestel van de verzekering, maar ik kan mij niet herrineren 
dat ik daar mijn deezer account heb uitgelogd. Ik weet wel dat ik de app heb verwijderd. Nu zit ik met een 
ander probleem. Ik probeerde net een deezer account aan te maken, maar hij wilt mijn e-mailadres niet vinden.
Ik heb nu maar een andere e-mail aangemaakt, maar ik zou wel graag mijn oude albums en nummer willen hebben.
Ook is dit maar een tijdelijke account. Wie kan mij aub helpen om mijn oude account weer te krijgen ??
Elke keer wanneer ik wilde inloggen gaf hij aan dat de verbinding mislukte, terwijl ik mijn 4G verbinding aan had staan. 
Ook heb ik al de eerste registratie uitgevoerd. 

Ik wil mijn oude account terug zonder hem weer te hoeven activeren !! 

Groetjes
Reputatie 3
@ Saraneesje

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Ik probeer me als nieuwe klant aan te melden op Deezer. Ik vul mijn telefoonnummer in zowel met +31 als zonder, maar krijg geen sms met activatiecode binnen. Ik heb getest met een andere telefoon en krijg wel gewoon smsjes binnen alleen deze dus niet.

Hoe kan ik mij alsnog aanmelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Deezer. Zou je eens deze stappen kunnen volgen? Lukt het dan wel om een account aan te maken en een sms te ontvangen?

Ik hoor graag van je of het zo wel werkt!

Reageer