Beantwoord

Nieuw abonnement (geen korting)

• 12 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Beste T-Mobile,

Als een trouwe en tevreden T-Mobile klant zie ik helaas geen korting als ik mijn abonnement met een nieuwe toestel bij T-Mobile wil verlengen. Ik mag over een dag een nieuw abonnement afsluiten echter vroeg ik mij af waarom terug kerende klanten geen korting krijgen (buiten de aansluit kosten uiteraard)..

Mocht ik wel een goede aanbieding van T-Mobile op korte termijn ontvangen, dan wil ik nog wel bij T-Mobile blijven, anders stap ik naar een andere provider die mij, zelfs als een nieuwe klant, een lager maand bedrag aanbied voor een soortgelijk abonnement (met meer MB's) + toestel (120 min + 3GB internet + Samsung S7).

Groeten
icon

Beste antwoord door Hajar 14 oktober 2016, 12:04

Hi Rick en Karimsky,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden tot 2 oktober Mobile Madness weken waarbij je tot 50% korting kreeg op je abonnement. Jammer dat jullie deze net zijn misgelopen. Wij bieden op My T-Mobile een persoonlijk aanbod, maar als jullie liever een collega spreken aan de telefoon om de mogelijkheden te bespreken dan is dat ook mogelijk. Je kan gratis bellen naar dit nummer 0800-8104. Je kan dan samen met een collega kijken naar een leuk aanbod.

Wij bieden daarnaast natuurlijk nog meer diensten waarbij je kan profiteren zoals T-Mobile Samen. Je kan met T-Mobile Samen een groep samen stellen van 2 tot 6 man waarmee je onderling gratis kan bellen en iedereen van de groep kan iedere maand een cadeau ontvangen zoals bijvoorbeeld €2,50 factuurkorting, 500MB of T-Mobile Extra punten. Daarnaast kun je met een Stel Samen & Stel Bij abonnement je data meenemen op reis. Wij bieden sinds deze week ook datavrije muziek. Op deze pagina kun je er meer over lezen.

Ik hoop dat al deze voordelen ervoor zorgen dat jullie nog lang bij ons blijven. Als ik verder nog iets kan betekenen hoor ik het graag.
Bekijk origineel

4 reacties

Ja dat vroeg ik mij ook af waar zijn die aanbiedingen gebleven. Stond namelijk op het punt om mijn abonnement te verlengen totdat ik zag dat die aanbiedingen weg waren? (gaat ook om de S7 of S7 edge)

Met vriendelijke groet,

Karimsky
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rick en Karimsky,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden tot 2 oktober Mobile Madness weken waarbij je tot 50% korting kreeg op je abonnement. Jammer dat jullie deze net zijn misgelopen. Wij bieden op My T-Mobile een persoonlijk aanbod, maar als jullie liever een collega spreken aan de telefoon om de mogelijkheden te bespreken dan is dat ook mogelijk. Je kan gratis bellen naar dit nummer 0800-8104. Je kan dan samen met een collega kijken naar een leuk aanbod.

Wij bieden daarnaast natuurlijk nog meer diensten waarbij je kan profiteren zoals T-Mobile Samen. Je kan met T-Mobile Samen een groep samen stellen van 2 tot 6 man waarmee je onderling gratis kan bellen en iedereen van de groep kan iedere maand een cadeau ontvangen zoals bijvoorbeeld €2,50 factuurkorting, 500MB of T-Mobile Extra punten. Daarnaast kun je met een Stel Samen & Stel Bij abonnement je data meenemen op reis. Wij bieden sinds deze week ook datavrije muziek. Op deze pagina kun je er meer over lezen.

Ik hoop dat al deze voordelen ervoor zorgen dat jullie nog lang bij ons blijven. Als ik verder nog iets kan betekenen hoor ik het graag.
Persoonlijk aanbod? Of je nou een nieuwkomer of een trouwe klant bent, er worden precies dezelfde prijzen gehanteerd. Jammer om dat te zien, ik wilde namelijk blijven. Maar T-Mobile hecht geen waarde meer aan haar trouwe klanten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Karimskie,

Ik zou het natuurlijk heel jammer vinden als je ons gaat verlaten! Je kunt altijd even bellen met mijn collega om te kijken wat er mogelijk is. Ik kan niets beloven, maar je kunt altijd even bellen toch? Ik merk dat andere klanten het prettig vinden om even telefonisch samen met een collega te kijken naar een passend abonnement. Ik hoop dat je ons in ieder geval nog een kans wilt geven!

Reageer