Beantwoord

Nieuw abonnement kan vanaf wanneer?

• 10 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 712 Bekeken

Hallo,
Vraagje... mijn abonnement loopt af in November. Ik wil overstappen. Kan ik mij nu aanmelden bij een andere provider (omdat daar een perfecte deal is voor mij maar alleen in augustus) en het in laten gaan per november?
Bij de nieuwe provider kan dat weet alleen niet of T-Mobile dat dan goed keurt?
icon

Beste antwoord door Issam 10 augustus 2018, 13:27

Hoi Masqerade,

Jammer dat je ons wilt verlaten! Heb je een leuk toestel op het oog? Wellicht dat wij je nog een mooi aanbod kunnen doen. Vooral in combinatie met het T-Mobile Klantvoordeel kan je veel voor weinig krijgen!

Mocht je toch willen overstappen dan kan je nu al een nieuw abonnement afsluiten bij de nieuwe provider, je krijgt dan alvast je toestel opgestuurd, maar je contract gaat nog niet in. Je moet bij het afsluiten dan wel aangeven dat je nummeberhoud wilt en dat je contract pas in moet gaan op de dag van nummerbehoud. Zo kan je profiteren van een nieuw toestel, gebruik je jouw huidige abonnement bij ons tot november en wordt deze automatisch opgezegd op de dag van nummerbehoud.

Is hiermee je vraag beantwoord? Mocht je verder nog vragen hebben of gebeld willen worden door één van onze collega's met een mooi aanbod, dan horen we het natuurlijk graag van je Masqerade.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Masqerade,

Jammer dat je ons wilt verlaten! Heb je een leuk toestel op het oog? Wellicht dat wij je nog een mooi aanbod kunnen doen. Vooral in combinatie met het T-Mobile Klantvoordeel kan je veel voor weinig krijgen!

Mocht je toch willen overstappen dan kan je nu al een nieuw abonnement afsluiten bij de nieuwe provider, je krijgt dan alvast je toestel opgestuurd, maar je contract gaat nog niet in. Je moet bij het afsluiten dan wel aangeven dat je nummeberhoud wilt en dat je contract pas in moet gaan op de dag van nummerbehoud. Zo kan je profiteren van een nieuw toestel, gebruik je jouw huidige abonnement bij ons tot november en wordt deze automatisch opgezegd op de dag van nummerbehoud.

Is hiermee je vraag beantwoord? Mocht je verder nog vragen hebben of gebeld willen worden door één van onze collega's met een mooi aanbod, dan horen we het natuurlijk graag van je Masqerade.
Hoi Issam ... nee hoor ik heb mijn toestel 2 jaar geleden gekocht en ik blijf hem nog even gebruiken. Ik stap over omdat T-Mobile geen geschikte deal voor mij heeft. Bovendien zit ik nu in een groep en krijg daardoor 2.50 € korting welke ook komt te vervallen met mijn verlenging. En nee ik woon alleen dus niet meerdere abonnementen onder 1 dak. Kortom is T-Mobile niet interessant meer voor mij. Bovendien is het bereik hier ook niet om over naar huis te schrijven dus gedaan met de gein.
Bedankt voor de snelle reactie en een fijne dag verder. Groetjes ikkus
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Masqerade,

Duidelijk! Dan begrijp ik je beslissing. 🙂

Graag gedaan natuurlijk en je weet ons te vinden als je aanvullende vragen hebt, we helpen je graag verder!

Reageer