Vraag

Nieuw abonnement, korting niet verwerkt?

  • 9 mei 2014
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Geachte heer/mevrouw.

order-nummer. 2905062

Met stijgende verbazing zie ik dat ipv 27 euro nu 33 euro moet betalen.
Dit accepteer is niet! Verkeerde voorstelling van uw kant .
Heb reeds eerste 3,03 euro betaald, doch als het niet 27 euro of lager is, zal ik de koop annuleren.
Waarschijnlijk zal ik dan overstappen naar Ben.

Dit onder voorbehoud van rechten en plichten.

dhr. m.a.menger.
winschoten

2 reacties

Badge +13
Staat dat hogere bedrag in jouw t mobile?
Zo ja daar worden kortingen niet genoemd deze staan op je rekeningen wel vermeld.
Daarbij is je eerst rekening vaak hoger omdat het vaak over een langere periode gaat.
Hier wat meer info,
http://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/eerste-factuur
Reputatie 6
@thea1998

Welkom hier op het Forum!

Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice hierover, is het duidelijk voor je?

Reageer