Beantwoord

Nieuw abonnement, maar geen bevestiging

  • 12 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik heb gister telefonisch voor mijn oma een nieuw abbonement afgesloten en ik zou binnen een half uur een mail ontvangen met alles erin en heb tot nu toe nogsteeds niks ???!
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2017, 13:12

Hoi Annemarie50,

Wat attent van je dat je dat voor jouw oma doet! 😃

Gaat het om het nummer waar je nu ook mee op het forum bent ingelogd? Ik zie dat de bestelling in ieder geval bij de koerier ligt, dus dat is goed nieuws! Controleer voor de zekerheid ook even je spambox, soms wil de e-mail daar nog wel eens belanden. Ik heb de bevestiging nogmaals verstuurd naar jouw Live-adres, hopelijk ontvang je deze wel!

Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Annemarie50,

Wat attent van je dat je dat voor jouw oma doet! 😃

Gaat het om het nummer waar je nu ook mee op het forum bent ingelogd? Ik zie dat de bestelling in ieder geval bij de koerier ligt, dus dat is goed nieuws! Controleer voor de zekerheid ook even je spambox, soms wil de e-mail daar nog wel eens belanden. Ik heb de bevestiging nogmaals verstuurd naar jouw Live-adres, hopelijk ontvang je deze wel!

Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Reageer