Beantwoord

Nieuw abonnement met telefoon

• 12 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Ik heb nu een Go (next) abonnement. Als straks de iPhone 8 uitkomt wil ik dit toestel incl nieuw abonnement. (Gelijk aan wat ik nu heb). Dit kan vanwege de toestel flexibiliteit. Krijg ik dan ook een nieuwe SIM-kaart of kan ik mijn huidige straks gebruiken in de iPhone 8?
icon

Beste antwoord door Rosan 13 augustus 2017, 10:02

Beste Tobytje als je nu een sim only heb ja dan kan dat idd.
Heb je nu een abonnement met toestel dan kan dat helaas niet.

Verder is het afhankelijk van de simkaart die je nu heb of je een nieuwe simkaart krijgt dan wel nodig heb.
Over het algemeen zit er een simkaart bij maar een enkele keer als je nog een goede simkaart heb die past in je nieuwe toestel kan het ook niet mee komen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe toestellen die komen gaan al vrees ik ook wel voor de prijs van al dat moois:8
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Tobytje als je nu een sim only heb ja dan kan dat idd.
Heb je nu een abonnement met toestel dan kan dat helaas niet.

Verder is het afhankelijk van de simkaart die je nu heb of je een nieuwe simkaart krijgt dan wel nodig heb.
Over het algemeen zit er een simkaart bij maar een enkele keer als je nog een goede simkaart heb die past in je nieuwe toestel kan het ook niet mee komen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe toestellen die komen gaan al vrees ik ook wel voor de prijs van al dat moois:8

Reageer