Beantwoord

Nieuw abonnement sluit niet aan op oude abbonement.

• 24 november 2018
  • 7 reacties
  • 486 Bekeken

Gisteren heb ik een nieuw abonnement afgesloten (GO! up), met de bedoeling om deze direct na het aflopen van het huidige abonnement in te laten gaan. Het huidige abonnement loopt 28 november 2018 af, maar het nieuwe abonnement gaat volgens zowel de T-mobile app als de site pas in vanaf 22 maart 2019.

Er is ergens dus iets niet goed gegaan, want net als de vorige keer is het gewoon de bedoeling dat het naadloos elkaar opvolgt.

Ik hoop dat hersteld kan worden, zodat ik vanaf 29 november het nieuwe tarief betaal.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 november 2018, 10:05

Heb je met een toestel verlengd welke nog binnen moet komen? Dan wordt de datum waarschijnlijk nog wel rechtgetrokken. Het systeem kiest dan automatisch een datum zo'n 4 maanden in de toekomst, omdat je vanaf vier maanden (min 1 dag) kunt verlengen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Jarno,

Heb je gewoon de verlengen optie gebruikt?
Even wachten tot er een moderator reageert, die kan al jouw gegevens inzien.

Groet, Folkert
Yes! Via de app kreeg ik de optie tot verlengen/nieuw contract afsluiten, dus daar heb ik gebruik van gemaakt.

Ik wacht het even af!
Heb je met een toestel verlengd welke nog binnen moet komen? Dan wordt de datum waarschijnlijk nog wel rechtgetrokken. Het systeem kiest dan automatisch een datum zo'n 4 maanden in de toekomst, omdat je vanaf vier maanden (min 1 dag) kunt verlengen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Wat Kaassausje aangeeft klopt helemaal, en geen zorgen; ik heb het meteen voor je nagekeken. Jouw toestel zit inmiddels in het aflvererproces dus als het goed is heb je al bericht gehad van AMP? De activatiedatum van jouw abonnement is 29 november, dus dat sluit inderdaad weer netjes aan op jouw vorige abonnement. :D

Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! Als we nog meer voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.
Ah kijk eens aan! Het klopt inderdaad dat ik mijn toestel morgen krijg via AMP, dus vanaf morgen staat het er waarschijnlijk wel weer goed in de app.

Bedankt allen voor de snelle reacties! 😄
Hierbij een update: vandaag mijn telefoon binnen gekregen en mijn abonnement loopt nu inderdaad netjes over! 😁
Reputatie 7
Badge +19
Yes, helemaal top! Veel plezier ermee. 😃

Reageer