Vraag

Nieuw abonnement werkt niet

hoi

ik ben nieuw heb nu al spijt ik heb een abonment 6 juli binnen die dag kon ik alles doen

7juli kon ik niks meer doen geeft hy aan geen voorziening voor sim 2
hoe kan ik nu bellen na klantenservers als niks doet
ja met mij praipa bellen maar dat kost mij beltegoed

leuken binnen kommen als klant

4 reacties

Reputatie 5
@oma_beppie
Welkom op het T-Mobile Forum!

Het abonnement is besteld via de E-Shop en tijdens de bestelling is aangegeven dat de activatie een datum in de toekomst is.
Op het moment dat je het pakket ontvangt dan kan je de simkaart gebruiken, we willen immers dat men er gelijk gebruik van kan maken. Op de achtergrond vind de verdere verwerking van het abonnement plaats.
Omdat er is aangegeven dat het geactiveerd moet worden in de toekomst word je simkaart en abonnement 'bevroren'. Dit is de reden dat de simkaart nu niet werkt.

Deze situatie komt voor als men nummerbehoud wil doen en geen dubbele kosten wilt hebben. Is het de bedoeling dat er nummerbehoud moet gaan plaats vinden? Ik zie daar geen aanvraag van in de systemen. Ik heb je nog een privébericht gestuurd en wil je daar op reageren?
ik wil dit nieuwe nummer hebben 0681******

mij ouden nummer is prepaid die wil ik zo houden voor mij kleindochter 0624******

gr

- Ik heb de telefoonnummers uit je bericht verwijderd. Plaats in je bericht geen persoonlijke informatie, zoals telefoonnummer en e-mailadres. Zie de huisregels van het T-Mobile Forum. - Moderator CindyS
Reputatie 5
@oma_beppie
De gegevens zijn gecontroleerd en deze kloppen. Ik heb het abonnement geactiveerd en staat ondertussen actief. Als je nog 'geen service' in het display ziet staan dan je toestel helemaal uit en aan zetten.

Je krijgt de I-150 elke 13de van de maand en van 11 tot 13 juli heb je naar verhouding aan belminuten en sms gekregen. Ook je maandkosten zijn naar verhouding, het internet is natuurlijk onbeperkt. Wil je alvast uitleg over de eerste factuur dan kan je dat lezen op de pagina "Factuuruitleg."

Voor het abonnement kan je ook een My T-Mobile account / Forum account aanmaken en dit zal je ongeveer binnen 48 uur kunnen doen. Zodra je bent aangemeld lees dan ook de informatie over ons gratis spaarprogramma T-Mobile Extra door.

Afgelopen zaterdag heb ik je geprobeerd te bellen en in je boodschap hoorde ik dat je de voicemail niet afluistert. Als je wil kunnen we de voicemail op het abonnement uitzetten voor je.

Leuk dat je hebt besloten om een abonnement te nemen en we wensen je er veel plezier mee!

Dankje wel voor u medenwerking hy werkt nu

gr

Reageer