Beantwoord

Nieuw contract niet in My T-Mobile

  • 18 januari 2017
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo, mijn nieuwe abbonement is per 6 januari ingegaan met onbeperkt bellen/sms en 3 gb internet. nu zie ik op mijn tmobile dat ik 1 gb internet heb en nog steeds 150 belminuten/sms dat is mijn oude abbo waarom staat dat er nog steeds terwijl het op 6 januari omgezet zou worden..... en nog een vraag ik ben naar de winkel gegaan om mijn vaders naam van het contract af te halen en het staat nog steeds op mijn tmobile ..... ik snap het niet goed maarja.

kunnen jullie helpen ..
mvg k.ouweneel
icon

Beste antwoord door Amy 19 januari 2017, 11:58

Hey K.Ouweneel,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik geef je hier graag meer informatie over.

Het abonnement waarmee je ingelogd bent hier op het forum liep tot 1 januari 2017 en is niet verlengd of opgezegd en loopt nu dus door met een maand opzegtermijn. Zoals je zelf al aangeeft heb je een nieuw abonnement aangevraagd in de winkel omdat dit abonnement op naam van je vader staat. Ik zag dat er een aantal keer nummerbehoud aangevraagd is maar dit is door technische redenen niet uitgevoerd. Ik heb er juist met een specialist naar gekeken en we hebben een nieuwe nummerbehoud aanvraag voor je ingevoerd. Je nummerbehoud is nu aangevraagd voor op 23 januari (moet alleen nog wel goedgekeurd worden). Je ontvangt een sms zodra dit gebeurd is en je gebruik gaat maken van je nieuwe abonnement. Zou je mij dan hier een seintje willen geven? Dan vergoed ik de kosten die je gemaakt hebt doordat je nu nog gebruik maakt van het 'oude' abonnement. Ik zal het nummerbehoud in ieder geval in de gaten houden voor je! :)

Het is een beetje een lastig verhaal maar ik hoop wel dat we je zo naar verwachting hebben geholpen! Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hallo K. Ouweneel,

Het duurt even voordat alles goed staat. Bij mij zelfs een maand. Hou er ook rekening mee dat de factuur waarschijnlijk niet klopt. Dat was bij mij namelijk ook het geval (volgens de klantenservice is dat normaal) de volgende factuur wordt het verrekend en daarna moet het goed gaan.

Een moderator kan het bevestigingen of het klopt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey K.Ouweneel,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik geef je hier graag meer informatie over.

Het abonnement waarmee je ingelogd bent hier op het forum liep tot 1 januari 2017 en is niet verlengd of opgezegd en loopt nu dus door met een maand opzegtermijn. Zoals je zelf al aangeeft heb je een nieuw abonnement aangevraagd in de winkel omdat dit abonnement op naam van je vader staat. Ik zag dat er een aantal keer nummerbehoud aangevraagd is maar dit is door technische redenen niet uitgevoerd. Ik heb er juist met een specialist naar gekeken en we hebben een nieuwe nummerbehoud aanvraag voor je ingevoerd. Je nummerbehoud is nu aangevraagd voor op 23 januari (moet alleen nog wel goedgekeurd worden). Je ontvangt een sms zodra dit gebeurd is en je gebruik gaat maken van je nieuwe abonnement. Zou je mij dan hier een seintje willen geven? Dan vergoed ik de kosten die je gemaakt hebt doordat je nu nog gebruik maakt van het 'oude' abonnement. Ik zal het nummerbehoud in ieder geval in de gaten houden voor je! :)

Het is een beetje een lastig verhaal maar ik hoop wel dat we je zo naar verwachting hebben geholpen! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer