Vraag

Nieuw mobiel abonnement activeren

• 2 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 788 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vandaag heb ik de iPhone 11 Pro ontvangen in combinatie met een nieuw abonnement bij T-Mobile. Ik ben dus nieuwe klant. Dit abonnement zou vandaag ingaan. Echter, het abonnement/de simkaart zijn nog niet geactiveerd en als ik dat probeer te doen via de website, staat er dat mijn nummer nog niet bekend is in het systeem. Hoe lang duurt het nog voordat mijn abonnement geactiveerd wordt?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @DY1992

Ik ben ook pas klant geworden en toen ik de simkaart ontving werkte hij meteen al. Raadpleeg de klantenservice even.
Ja dat stond ook in de e-mail die ik ontvangen heb.. Zou gelijk geactiveerd zijn als de bestelling geleverd was. Doet het nog steeds niet. Klantenservice kom ik op dit moment niet door wegens drukte, heel vervelend..

Is er wellicht iemand die mij hier kan helpen?
Reputatie 5
Badge +4
@DY1992

Je kunt via de chatbox of Facebook chatten zeg dan dat je een medewerker wilt spreken je kunt ook op een later moment terugbellen of wachten op een reactie van een Moderator.
Update: ik kan nu wel bellen, alleen m’n internet doet het nog niet.. 4G wordt niet geactiveerd, ook niet na handmatig instellen.

Via Facebook en de chat kom ik niet verder, dan staat er dat ik moet bellen maar daar kom ik dus niet door..
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @DY1992

Misschien zul je nog even moeten wachten misschien is het proces nog niet helemaal klaar.

Even wachten denk ik normaal worden de juiste internet instellingen automatisch op je toestel gezet. Restart misschien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @DY1992,

Allereerst van harte welkom bij T-Mobile!

Het kan soms inderdaad even duren voor alles helemaal is verwerkt en werkzaam is! Als het goed is zou dat ondertussen wel zo moeten zijn. Kun je bevestigen dat alles nu werkt zoals het zou moeten?

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het ook graag natuurlijk!

Reageer