Beantwoord

Nieuw simkaart en nummer bij verlengen

• 19 november 2016
  • 12 reacties
  • 310 Bekeken

Aloha, ik mag verlengen en wil ik ook doen, maar krijg ik dan ook een nieuwe sim kaart En een nieuw nummer?? Alvast bedankt groetjes
icon

Beste antwoord door Thalina 21 november 2016, 11:37

Hoi Mikica_21,

Wat leuk dat je wilt verlengen! Je komt op het juiste moment, want het is vanaf vandaag Mobile Madness Maand met te gekke acties! 🙂

Maar dat even terzijde, terug naar jouw vraag! Ik zie dat je op dit moment al kunt verlengen. Jouw contractperiode loopt op 15/02/2017 af. Als je verlengt met een toestel, ontvang je van ons ook een nieuwe simkaart. Als je deze activeert wordt, zoals Kaassausje al aangaf, jouw oude simkaart geblokkeerd.

Ik lees ook dat je een nieuw nummer wilt. Wat is de reden dat je je nummer wilt wijzigen? Je kunt ervoor kiezen om een nieuw nummer aan te vragen. Op deze pagina staat meer informatie daarover. Je zou er ook voor kunnen kiezen om een nieuw abonnement af te sluiten. Daarbij krijg je dan een nieuw nummer. Aangezien jouw huidige abonnement nog een paar maanden loopt, zou je dan het beste ervoor kunnen kiezen om bij jouw bestelling aan te geven dat je nummerbehoud wilt. Anders gaat jouw nieuwe abonnement gelijk in en betaal je een tijdje dubbel. Dat wil je niet neem ik aan 🙂 Een nieuw aangevraagd abonnement gaat na 4 maanden automatisch in. Ook kunnen wij het abonnement handmatig (eerder) activeren als jouw andere abonnement is afgelopen. Vergeet niet om jouw huidige abonnement dan op tijd op te zeggen.

Een hoop informatie! Denk er even rustig over na. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

12 reacties

Verlengen met nieuw toestel he bedoel ik
Reputatie 3
Als je verlengt kun je gewoon gebruik maken van je huidige SIM kaart en telefoonnummer. Mocht je SIM echter verouderd zijn dan kun je wel gebruik maken van een nieuwe simkaart.
Tnx maar ik wil juist graag een nieuw nr. En als ik nu een nieuwe sim bestel dan wordt me oude geblokkeerd terwijl ik die tot het moment van nieuwe toestel wel nodig heb... Making sense???
Als je een nieuwe simkaart bestelt en deze activeert, wordt je oude simkaart automatisch geblokkeerd. Niet voordat je hem hebt geactiveerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mikica_21,

Wat leuk dat je wilt verlengen! Je komt op het juiste moment, want het is vanaf vandaag Mobile Madness Maand met te gekke acties! 🙂

Maar dat even terzijde, terug naar jouw vraag! Ik zie dat je op dit moment al kunt verlengen. Jouw contractperiode loopt op 15/02/2017 af. Als je verlengt met een toestel, ontvang je van ons ook een nieuwe simkaart. Als je deze activeert wordt, zoals Kaassausje al aangaf, jouw oude simkaart geblokkeerd.

Ik lees ook dat je een nieuw nummer wilt. Wat is de reden dat je je nummer wilt wijzigen? Je kunt ervoor kiezen om een nieuw nummer aan te vragen. Op deze pagina staat meer informatie daarover. Je zou er ook voor kunnen kiezen om een nieuw abonnement af te sluiten. Daarbij krijg je dan een nieuw nummer. Aangezien jouw huidige abonnement nog een paar maanden loopt, zou je dan het beste ervoor kunnen kiezen om bij jouw bestelling aan te geven dat je nummerbehoud wilt. Anders gaat jouw nieuwe abonnement gelijk in en betaal je een tijdje dubbel. Dat wil je niet neem ik aan 🙂 Een nieuw aangevraagd abonnement gaat na 4 maanden automatisch in. Ook kunnen wij het abonnement handmatig (eerder) activeren als jouw andere abonnement is afgelopen. Vergeet niet om jouw huidige abonnement dan op tijd op te zeggen.

Een hoop informatie! Denk er even rustig over na. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
O leuk voor de acties dat wist ik niet eens dank je! Ik wil een nieuw nummer omdat met dit nummer de functie ! Voor ontvangstbevestiging niet meer werkt en hoop t daarmee op te lossen! Fijn dat er een nieuwe sim bijzit! Als ik nie thuis ben mag m'n moeder of zus het pakje ook aannemen??? Of kan ik beter afhalen in de winkel? Groetjes
Ps die december madness actie is dat ook icm een iPhone 7 en stel samen abbo?? Dank u!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mikica_21,

Ik kom je overal tegen! ;)

Ik had ook weer gereageerd op jouw bericht over de ontvangstbevestiging, had je deze nog gezien? Een nieuwe simkaart zou hier misschien wel bij kunnen helpen, maar het probleem kan ook nog ergens anders in verstopt zitten.

De iPhone zit er inderdaad ook bij en dan met het abonnement Stel Samen & Stel Bij, want Stel Samen verkopen we al een tijdje niet meer. 🙂 Wanneer je jouw bestelling online doet, dan kan iemand anders deze niet voor jou in ontvangst nemen, dit moet je echt persoonlijk doen. Er moet namelijk gecontroleerd worden of jij daadwerkelijk degene bent die het besteld heeft en dat kan alleen doordat je er zelf bent om het in ontvangst te nemen. Je kunt natuurlijk ook direct naar de winkel, als jouw telefoon dan op voorraad is, dan kun je deze direct meenemen!

Laat je ons weten of er nog vragen zijn over jouw verlenging en Mobile Madness?
Nou madness indeed! Waar ik zondag nog 58 euro zoveel per maand zou betalen voor een abonnement met opties die ik handig vind zou ik nu 61.99 betalen!! Voor precies dezelfde opties. Leuke actie!
Internet M is ineens een euro meer! En ik kies voor 120 minuten NL + Europa bellen voor 2,50 per maand en dan op de 'factuur' staat er 5 euro??? Ik hoop dat jullie dit gaan oplossen voordat ik ga zeggen wat ik hier over denk!!! Ik heb screenshots die ik graag met jullie deel. Ik zou graag verlengen maar wel op een 'eerlijke manier'. Alvast bedankt
Toestel prijs per maand duurder dan voor de actie??? Kom zeg! Is dit een fout of bewust?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikica_21,

Waar zie je deze prijzen precies? Als ik namelijk iPhone 7 128 GB, met 120 belminuten en een M-bundel selecteer, krijg ik een totaal van €49,50 per maand met een eenmalige bijbetaling van €99,95 voor de telefoon. Hoe meer je direct betaalt, hoe lager vervolgens jouw maandelijks bedrag wordt. Ook bij de variant van 256 GB kom ik niet op de prijs die jij hierboven noemt. Houd je er wel rekening mee dat de kortingen er bij vermeld staan in het groen (rechts bij het kostenplaatje)?

Voor €2,50 per maand meer dan de M-bundel heb je nu trouwens al 6 GB én hier zit ook nog Datavrije Muziek bij! Als je muziek streamt, dan is dit een geweldige toevoeging, want zo verbruik je geen MB's meer voor het streamen van je favoriete nummers!

Mocht jij nog ergens anders een andere prijs zien of andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer