Beantwoord

Nieuw Tablet abo, startdatum te vroeg

• 24 september 2018
  • 6 reacties
  • 628 Bekeken

Hallo, ik heb mijn telefoon en tablet abo's verlengt. Telefonisch afgesproken dat mijn nieuwe tablet abo pas ingaat als de oude is afgelopen op 13 november. Verkoper verzekerde mij dat dat abo pas ingaat op het moment dat ik de sim kaart activeer, wat ik dus nog niet heb gedaan. Nu toch al een factuur gehad voor de nieuwe abo. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 september 2018, 11:49

Hoi Xynyx,

Ik ben er meteen voor je ingedoken! Dat is natuurlijk een beetje gek dus daar gaan we even achteraan.

Op het nummer waarmee jouw account is gekoppeld, zie ik geen verlenging terug. Zou je mij het factuurnummer kunnen geven van de factuur waar het om gaat? Dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is! En geen zorgen, natuurlijk zetten we dit recht als het niet klopt.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Xynyx,

Ik ben er meteen voor je ingedoken! Dat is natuurlijk een beetje gek dus daar gaan we even achteraan.

Op het nummer waarmee jouw account is gekoppeld, zie ik geen verlenging terug. Zou je mij het factuurnummer kunnen geven van de factuur waar het om gaat? Dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is! En geen zorgen, natuurlijk zetten we dit recht als het niet klopt.

Ik hoor graag van je!
Hallo Jaimy, Dank voor je snelle reactie. Chatten of telefoneren met Tmobile blijkt niet mogelijk. Twitter of facebook doe ik niet aan.

Het factuurnummer is: 901331097091. Hierop staat zowel mijn telefoon abo alswel mijn oude tablet abo, en nu ook de nieuwe tablet abo.

Alvast bedankt!

Groet, Philip
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Philip,

Bedankt voor het factuurnummer, hier kan ik verder mee!

Ik heb de aansluitingen en orders erbij gezocht om te kijken wat er nou precies aan de hand is. Bij de orders in ons systeem worden namelijk ook de activatiedatum van het abonnement vermeld en ik denk dat daar de verwarring is ontstaan. Er is een mobiel én een tabletabonnement afgesloten. De activatiedatum van het mobiele abonnement is inderdaad vastgesteld op 23 november 2018, want dit is een verlenging van het huidige abonnement. Het tabletabonnement werd al een week later geactiveerd, namelijk op 5 september. Om deze reden zie je op de laatste factuur de twee actieve tabletabonnementen staan en jouw huidige mobiele abonnement. Het nieuwe mobiele abonnement zal per 23 november worden geactiveerd, dit gaat dus naadloos in elkaar over.

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, laat het ons gerust weten, Philip!
Beste David, Dank voor je antwoord. Ik had al zo´n vermoeden. Dat was niet de afspraak die ik telefonisch gemaakt had. Uiteindelijk mioet ik het toch betalen, maar dan was dat twee maanden later begonnen en zit ik nu niet met dubbele lasten, terwijl ik er nog geen gebruik van maak....ik kan maar 1 simkaart tegelijk gebruiken in mijn tablet , dus....
Ik ben benieuwd of er nog iets aan te doen is.
Groet, Philip
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Philip,

Ik snap inderdaad dat je in dat geval niet zoveel aan de simkaart hebt! Ik heb je net een privéberichtje gestuurd met daarin wat meer informatie! Heb je die ontvangen?

Een hele fijne dag nog!
Bests Jaimy,

Ik heb het gezien, bedankt voor je hulp!

Fijne dag verder,

Philip

Reageer