Beantwoord

Nieuw telefoonabonnement

• 16 juli 2018
  • 7 reacties
  • 662 Bekeken

Ten eerste: ik wil graag mijn huidige toestel & abonnement verlengen voor een nieuw toestel & abonnement.

Van mijn huidige abonnement (Samsung Galaxy S7 Edge) is de startdatum 25 augustus 2016, einddatum 24 augustus 2018:

De Verlengbaar vanaf datum in bovenstaande afbeelding zou betekenen dat ik mijn huidige abonnement nu al kan verlengen.

Als ik via Mobiel -> Alle telefoons een nieuw toestel uitkies en vervolgens een abonnement erbij samenstel en ik druk op Verlengen krijg ik de melding dat ik mijn abonnement niet kan verlengen omdat de einddatum nog niet is bereikt.

Als ik nu op Nieuw druk onder Mijn abonnement zie ik het volgende:

Nu denk ik dat mijn einddatum nog niet is bereikt omdat ik een Nieuw abonnement heb afgesloten zonder dat ik hiervan wist. Ik heb nooit een Nieuw abonnement afgesloten dus mijn vraag:
Is dit Nieuwe abonnement de oorzaak dat ik niet kan verlengen?

Dan wil ik ook gelijk vragen hoe ik mijn Nieuwe abonnement opzeg/cancel?

- Mijn huidige toestel geeft veel problemen (batterij, oproepen mislopen etc.) en zorgt ervoor dat ik mijn huidige werk/functie niet volledig kan uitvoeren. Ik moet dit zo snel mogelijk geregeld hebben en mijn ideeën-doos is op dus vandaar deze vraag op dit forum.
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2018, 11:24

Hi Maurice,

Goed om te lezen dat Rosan je op de huisregels heeft gewezen.

Ik wil je natuurlijk graag meer duidelijkheid geven over je situatie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 8 mei een collega hebt gesproken en dat je een verlenging hebt afgesloten zonder toestel. Op 8 mei heb je hier ook een bevestiging van ontvangen per e-mail. Je geeft nu zelf aan dat je je abonnement niet hebt verlengd en dat je liever zelf een verlenging doet met toestel. Ik heb je verlenging daarom geannuleerd en je kan over 48 opnieuw je abonnement verlengen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +13
Beste 06******** ( en ja ik gebruik * want ik zal je nummer niet nog eens noemen) Wat ik nu zo bijzonder vind is dat je keurig prive gegevens weg markeert maar wel je 06 nummer als gebruikers naam heb als forum naam 😁
Een moderator zal dit voor je aanpassen maar werkelijk iedereen kan dit gewoon meelezen en misbruiken als hij of zei dit zou willen.
Jouw probleem is iets waar een medewerker oftewel moderator naar moet gaan kijken dus daar vraag ik nog even geduld voor.
Je forum naam zullen ze eerder aanpassen maar je vraag word met 24/48 uur opgepakt.
Hoi Rosan, bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad nog een kaal profiel aangezien ik mijn account alleen aanmaakte voor deze vraag. Ik heb deze aangepast.

Ik zal geduldig wachten op het antwoord van een moderator.
Badge +13
Het ging niet om je kale profiel maar je had als gebruikers naam je mobiele nummer gekozen.
Een moderater heeft dit al gewijzigd voor je in je eigen naam 😉 fijn he?
Waar nu je eigen naam staat stond je 06 nummer en nu dus niet meer.
Hallo Rosan,

Inderdaad erg prettig om te zien dat dit soort privacy-inhoud snel wordt gefilterd. Betekent dat er goed wordt gelet binnen T-Mobile op kader AVG.

Als nu ook nog mijn vraag wordt opgepakt ben ik helemaal tevreden 😄.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maurice,

Goed om te lezen dat Rosan je op de huisregels heeft gewezen.

Ik wil je natuurlijk graag meer duidelijkheid geven over je situatie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 8 mei een collega hebt gesproken en dat je een verlenging hebt afgesloten zonder toestel. Op 8 mei heb je hier ook een bevestiging van ontvangen per e-mail. Je geeft nu zelf aan dat je je abonnement niet hebt verlengd en dat je liever zelf een verlenging doet met toestel. Ik heb je verlenging daarom geannuleerd en je kan over 48 opnieuw je abonnement verlengen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hoi Hajar, heel erg bedankt voor jouw antwoord.

Ik kan mij niks herinneren over 8 mei en dat ik een verlenging zonder toestel heb afgesloten, dus het feit dat dit ongedaan gemaakt wordt is super!

Dit is precies de oplossing waar ik naar zocht, hiermee is het probleem opgelost. Top service!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Maurice! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 😊

Reageer