Beantwoord

Nieuw toestel bij huidig abonnement?

  • 8 december 2017
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

mijn toestel is kapot. kan ik een nieuwe aanschaffen bij mijn huidige abonnement?
icon

Beste antwoord door Johrick 9 december 2017, 12:46

Hi Ldejonghswemer,

Wat vervelend dat je telefoon kapot is, heb je alle opties bekeken of je toch niet je telefoon weer kan laten werken? (eventueel ter reparatie aanbieden?)

Maar over je vraag, het is mogelijk om een nieuw toestel aan te schaffen. Dit heet: Early Renewal. Meer informatie daarover vind je hier.

Als je nog vragen hebt hoor ik die graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Ldejonghswemer,

Wat vervelend dat je telefoon kapot is, heb je alle opties bekeken of je toch niet je telefoon weer kan laten werken? (eventueel ter reparatie aanbieden?)

Maar over je vraag, het is mogelijk om een nieuw toestel aan te schaffen. Dit heet: Early Renewal. Meer informatie daarover vind je hier.

Als je nog vragen hebt hoor ik die graag van je!

Reageer