Beantwoord

Nieuw verlengde abonnement ingaan

• 14 februari 2016
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb een vraag.
Heb mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Alles overgezet en al. Alleen wil ik mijn nieuwe simkaart gebruiken, moet ik nu wachten tot mijn nieuwe abonnement ingaat?
Mijn oude telefoon is stuk en zit nu dus zonder WhatsApp en kan niet gebeld of gesmst worden.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 februari 2016, 21:34

Hoi Esje.ak, welkom op het forum.

Als je jouw nieuwe simkaart activeert, dan deactiveert automatisch de oude simkaart. Verder blijven je huidige abonnement en de verlenging die er achteraan komt gewoon zoals ze nu zijn. Het activeren van een nieuwe simkaart heeft daar geen invloed op. :)

Je hebt wel de oude simkaart nodig om de nieuwe mee te activeren, misschien zou je daarvoor even iemands telefoon kunnen lenen? Als dat geen optie is dan kan de klantenservice de nieuwe simkaart ook voor je activeren.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Esje.ak, welkom op het forum.

Als je jouw nieuwe simkaart activeert, dan deactiveert automatisch de oude simkaart. Verder blijven je huidige abonnement en de verlenging die er achteraan komt gewoon zoals ze nu zijn. Het activeren van een nieuwe simkaart heeft daar geen invloed op. :)

Je hebt wel de oude simkaart nodig om de nieuwe mee te activeren, misschien zou je daarvoor even iemands telefoon kunnen lenen? Als dat geen optie is dan kan de klantenservice de nieuwe simkaart ook voor je activeren.

Weet je zo voldoende? 🙂
Het is gelukt, dank u wel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Esje.ak,

Super dat het is gelukt!

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer