Beantwoord

Nieuwe aanvraag abonnement

• 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Wat een slechte service, helemaal als nieuwe klant zijne: ik heb een nieuwe bestelling geplaatst, kan mijn telefoon niet afgegeven worden omdat de scanner van de koerier mijn ID weigerde. Vervolgens vertelt hij me dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken (wat heeft dat voor zin als ie morgen met dezelfde scanner staat en ik met hetzelfde ID). Zinloos...
Vervolgens bel ik met T-Mobile en geven ze me een nummer van AMP dat niet meer bestaat.
Daarna neem ik weer contact op met T-mobile om de order te annuleren, zegt medewerkster Regina dat het niet mogelijk is omdat de bestelling klaar staat om bezorgd te worden. AMP geeft weer het volgende aan: 'Bedankt voor uw e-mail. Helaas kan er geen nieuwe afspraak ingepland worden omdat dit de 2e afspraak was.
Daarnaast kunt u een nieuwe aanvraag doen bij T-Mobile met een ander legitimatiebewijs. Dit is de enige oplossing die ik voor u heb. Een andere oplossing heb ik helaas niet. Wij volgen de regels op die T-Mobile heeft opgesteld, helaas kunnen en mogen wij hier niet van afwijken.'
Jullie krijgen 5 sterren op gebied van klanten irriteren. Empathie is ook ver te zoeken en er werd totaal geen oplossing aangeboden voor mijn probleem.
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2017, 11:15

Hoi Parisa.g,

Dat verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, dat kan ik zeker niet ontkennen. Ik wil dit dan ook in ieder geval voor je nagaan en kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! Om wat voor bestelling gaat het? Van een mobiel abonnement, 4G voor Thuis of T-Mobile Thuis? Dan weet ik gelijk in welke systemen ik moet gaan zoeken om dit voor je recht te zetten. Ik zie namelijk dat je bent ingelogd zonder telefoonnummer, dus vandaar ook mijn vraag. Op dit moment kan ik voor jou niets opzoeken, aangezien ik dus geen gegevens van je heb. Anders had ik er gelijk voor je achteraan gegaan!

Zou je mij in een privébericht jouw adres en geboortedatum kunnen sturen? Misschien heb je ook al een 06- of 097-nummer ontvangen, dan zou ik deze ook graag alvast willen ontvangen. Je kunt dit via een privébericht via mijn profiel sturen. Dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Hopelijk heb je binnenkort de tijd deze gegevens te sturen, dan kunnen we jouw negatieve ervaring hopelijk ombuigen naar een betere! Ik hoor graag van je of ik je nog ergens bij kan helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Parisa.g,

Dat verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, dat kan ik zeker niet ontkennen. Ik wil dit dan ook in ieder geval voor je nagaan en kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! Om wat voor bestelling gaat het? Van een mobiel abonnement, 4G voor Thuis of T-Mobile Thuis? Dan weet ik gelijk in welke systemen ik moet gaan zoeken om dit voor je recht te zetten. Ik zie namelijk dat je bent ingelogd zonder telefoonnummer, dus vandaar ook mijn vraag. Op dit moment kan ik voor jou niets opzoeken, aangezien ik dus geen gegevens van je heb. Anders had ik er gelijk voor je achteraan gegaan!

Zou je mij in een privébericht jouw adres en geboortedatum kunnen sturen? Misschien heb je ook al een 06- of 097-nummer ontvangen, dan zou ik deze ook graag alvast willen ontvangen. Je kunt dit via een privébericht via mijn profiel sturen. Dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Hopelijk heb je binnenkort de tijd deze gegevens te sturen, dan kunnen we jouw negatieve ervaring hopelijk ombuigen naar een betere! Ik hoor graag van je of ik je nog ergens bij kan helpen.

Reageer