Beantwoord

Nieuwe abbo acties deze week

• 4 januari 2017
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Aankomend weekend gaan we met het gezin met de trein naar Amsterdam voor een dagje uit. Mijn insteek is tevens om daar de tmobile winkel binnen te stappen en mijn huidige abbo te verlengen voor een nieuwe incl een iphone7 plus 128/256gb. Het zou mooi zijn als er een leuke actie is, kunnen jullie daar iets over zeggen???
icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2017, 16:27

Hi Wolfsky,

Wat leuk een dagje Amsterdam! Ik kom daar ook graag om te winkelen! 😳 Ik kan je niet precies vertellen wat voor aanbieding je zal tegenkomen in de winkel, omdat onze aanbiedingen telkens verschillen. Je kan wel alvast een kijkje nemen op onze website dan heb je in ieder geval een idee.

Ik wens je nog veel plezier in Amsterdam en als ik nog iets kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wolfsky,

Wat leuk een dagje Amsterdam! Ik kom daar ook graag om te winkelen! 😳 Ik kan je niet precies vertellen wat voor aanbieding je zal tegenkomen in de winkel, omdat onze aanbiedingen telkens verschillen. Je kan wel alvast een kijkje nemen op onze website dan heb je in ieder geval een idee.

Ik wens je nog veel plezier in Amsterdam en als ik nog iets kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
OK, ik kan dan de site als basisinformatie gebruiken?
We gaan hoe dan ook genieten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wolfsky,

Op deze pagina zie je een leuke aanbieding van de iPhone 7 128GB. Dit kun je inderdaad als basisinformatie gebruiken! Ik hoop dat jij en mijn collega in de Shop eruit komen!

Geniet ze! :8
Ik hoop het ook, dankje

Reageer