Beantwoord

nieuwe abbo en nummerbehoud

• 19 juni 2019
  • 3 reacties
  • 887 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hooi ik heb een vraagje en hoop dat iemand me daarbij kan helpen :)

Mijn huidige contract verloopt over 4 maanden en ik heb dus daarom de mogelijkheid om te verlengen. Alleen mijn huidige contract staat dus op de naam van mijn moeder. Ik heb daar gewoon een nieuw contract afgesloten op mijn naam en dan gewoon nummerbehoud aangevraagd voor met mijn oude huidige nummer. Wie hoe dit allemaal in ze werking gaat ?, gaat het nummer dan pas in op het moment dat me huidige contract eindigt ?

Hoop dat iemand een antwoord heeft !
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 juni 2019, 10:35

Hoi @iemm,

Natuurlijk kunnen we je hierbij helpen!

In dit geval hoef je geen contractsovername te doen - wel bedankt voor het meedenken @Glassertje!

Als je al nummerbehoud hebt aangevraagd, gaat jouw nummer gewoon over zodra het huidige abonnement is afgelopen. Daarna start het nieuwe abonnement!

Geen zorgen dus, komt helemaal goed. 😊
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@iemm Welkom op het forum.

Ik denk dat je eerst het contract over moet nemen. Hoe dat in zijn werk gaat vind je hier. Er kunnen wel kosten aan verbonden zitten, dat ligt aan de situatie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @iemm,

Natuurlijk kunnen we je hierbij helpen!

In dit geval hoef je geen contractsovername te doen - wel bedankt voor het meedenken @Glassertje!

Als je al nummerbehoud hebt aangevraagd, gaat jouw nummer gewoon over zodra het huidige abonnement is afgelopen. Daarna start het nieuwe abonnement!

Geen zorgen dus, komt helemaal goed. 😊
Reputatie 6
Badge +3
@Jaimy Weer wat geleerd voor de volgende keer. 😁

Reageer