Beantwoord

Nieuwe klant worden, reeds abonnement bij Tele2

• 30 december 2018
  • 1 reactie
  • 524 Bekeken

Beste T-Mobile,

Graag wil ik bij jullie klant worden ivm jullie netwerk. Reeds ben ik een klant van Tele2 waar ik de dekking in het buitenland echt als nutteloos heb ervaren, en de dekking in simpele gebouwen in Nederland gaat ook al snel weg.

Nu is het zo tot mijn contract tot juli 2019 loopt. Deze wil ik afkopen via Tele2 omdat ik via mobiel.nl een mooie deal met jullie kan sluiten voor een 1 jarig GO UNLIMITED abonnement.

Nu is het zo dat Tele2 pas maandag weer bereikbaar is. Ik heb via Mobiel.nl echter al de aanvraag ingediend en kreeg direct een SMSje van TMobile dat nummerbehoud is geweigerd. Ik zou graag willen dat er enige afstelling plaatsvind tussen alle betrokken partijen. Hoe kan ik dit het beste doen?

Ik zal maandag Tele2 bellen om direct het contract af te kopen maar zou het fijn vinden als een TMobile medewerker dit proces zou kunnen begeleiden/bewaken.

Groet!
icon

Beste antwoord door Hajar 2 januari 2019, 10:26

Hi Crypotec,

Wat leuk dat je een abonnement bij ons neemt. Je moet in dit geval eerst je abonnment afkopen bij Tele2 en dan moeten zij je nummer vrijgeven en dan kun je nummerbehoud bij ons aanvragen. Zodra je dat hebt gedaan dan kunnen wij je aanvraag ook inzien. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat kan doen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Crypotec,

Wat leuk dat je een abonnement bij ons neemt. Je moet in dit geval eerst je abonnment afkopen bij Tele2 en dan moeten zij je nummer vrijgeven en dan kun je nummerbehoud bij ons aanvragen. Zodra je dat hebt gedaan dan kunnen wij je aanvraag ook inzien. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat kan doen.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer