Beantwoord

nieuwe mobiel in ontvangst nemen

  • 13 september 2019
  • 1 reactie
  • 745 Bekeken

Hallo,

Binnenkort mag ik mijn nieuwe iPhone XS in ontvangst nemen na weer verlenging bij jullie.
Online kan je vantevoren het rest bedrag betalen voor je mobiel , ideaal.

Maar nou het volgende probleem ...
mijn pinpas is kapot en kan ik niet pinnen pfff.
ik las op internet dat de bezorger wil dat ik €0,01 cent pin voor bevestiging van mijn rekening maar kan ik gewoon aantonen dat de huidige rekening die hij heeft ook mijn rekening is?
Plus ik ben al jaren klant bij jullie, dan weten jullie onderhand wel welke rekening ik heb toch?


Vriendelijke groet

gabrielle soplanit
icon

Beste antwoord door Glassertje 13 september 2019, 17:55

Werkt de chip op je pinpas niet meer? Dan kun je misschien nog contactloos betalen. Anders, een nieuwe pinpas duurt een paar dagen. Neem aan dat je die al aangevraagd hebt?

Al ben je ergens al lang klant, weet het bedrijf nog niet hoe je eruit ziet. Je kan je ook uitgeven voor iemand anders.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Werkt de chip op je pinpas niet meer? Dan kun je misschien nog contactloos betalen. Anders, een nieuwe pinpas duurt een paar dagen. Neem aan dat je die al aangevraagd hebt?

Al ben je ergens al lang klant, weet het bedrijf nog niet hoe je eruit ziet. Je kan je ook uitgeven voor iemand anders.

Reageer