Beantwoord

Nieuwe simkaart bij nieuwe telefoon

• 25 april 2016
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Hoi,

Ik heb dit weekend een nieuw abonnement afgesloten, met een nieuwe telefoon. Mijn oude sim zal niet in dit nieuwe toestel passen, dus ik vraag me af of de nieuwe telefoon met een nieuwe sim-kaart zal komen, of dat ik deze naast het nieuwe abonnement zal moeten aanvragen?

Groeten!
icon

Beste antwoord door toetsie 25 april 2016, 11:29

Normaal gesproken wordt er een nieuwe simkaart meegeleverd met je nieuwe telefoon, als dat niet het geval is kun je dat hier aangeven en wordt er kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd naar je.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Normaal gesproken wordt er een nieuwe simkaart meegeleverd met je nieuwe telefoon, als dat niet het geval is kun je dat hier aangeven en wordt er kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd naar je.
Reputatie 2
In aanvulling op toetsie: om nóg sneller een nieuwe simkaart te krijgen, kan je ook naar de dichtsbijzijnde T-Shop gaan. Die kunnen je direct de juiste simkaart meegeven die dan ook direct is geactiveerd. Dan kan je direct gebruik maken van je nieuwe toestel.
Reputatie 4
Badge +7
@ Trajh dat kan ik er dan de volgende keer ook bij zetten, dan hoef jij het niet te doen 😉
Top! Ik ga het morgen zien als de telefoon binnenkomt.. bedankt!
Reputatie 2
@ Trajh dat kan ik er dan de volgende keer ook bij zetten, dan hoef jij het niet te doen ;)

En zo helpen we elkaar weer 😉

Reageer