Beantwoord

Nieuwe simkaart bij verlengen met toestel

  • 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Hallo,

Helaas is vanochtend mijn telefoon uit mijn zak gevallen in de metro. Ik heb meteen mijn simkaart geblokeerd en gelukkig was het een oud model, dus ik wil graag direct mijn abonnement verlengen (dat kan volgens my-tmobile) en een nieuw abonnement afsluiten + nieuwe telefoon. Nou is mijn vraag of ik dan apart een nieuwe simkaart moet bestellen of dat die bij mijn nieuwe telefoon + contract wordt geleverd en (belangrijk!) behoud ik dan mijn nummer in dat laatste geval?

Alvast bedankt.:D
icon

Beste antwoord door Thalina 3 januari 2017, 11:31

Hoi Larissa,



Neeeee, wat ontzettend balen! :S Ook niet meer teruggevonden via gevonden voorwerpen? Heel goed dat je gelijk je simkaart hebt geblokkeerd! En je bent ook al snel met het zoeken naar een vervanging. Met onze Toestelflexibiliteit kun je inderdaad direct overstappen van een Sim Only naar een abonnement met toestel. Een ideale oplossing in jouw situatie, alhoewel het natuurlijk vervelend blijft dat je je toestel bent verloren!



Jan Kelder heeft al wat meer informatie gegeven over jouw vragen (dankje!). Als je je abonnement verlengd met een toestel, dan ontvang je een nieuwe simkaart als we zien dat je een nieuwe simkaart nodig hebt voor dit nieuwe toestel. Maar om er zeker van te zijn dat je een nieuwe simkaart ontvangt heb ik er gelijk eentje kosteloos toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Heb je al een toestel op het oog? Vergeet niet in te loggen op My T-Mobile en vervolgens te verlengen. Je houdt gewoon jouw eigen nummer als je verlengd.



Ik hoop dat je snel een vervangend toestel hebt en weer bereikbaar bent! Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je nummer blijft bestaan bij verlenging .
Bij een nieuw toestel wordt volgens mij ook een nieuwe simkaart geleverd ! , misschien is dit ook te zien als je verlenging aanvraagt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Larissa,

Neeeee, wat ontzettend balen! :S Ook niet meer teruggevonden via gevonden voorwerpen? Heel goed dat je gelijk je simkaart hebt geblokkeerd! En je bent ook al snel met het zoeken naar een vervanging. Met onze Toestelflexibiliteit kun je inderdaad direct overstappen van een Sim Only naar een abonnement met toestel. Een ideale oplossing in jouw situatie, alhoewel het natuurlijk vervelend blijft dat je je toestel bent verloren!

Jan Kelder heeft al wat meer informatie gegeven over jouw vragen (dankje!). Als je je abonnement verlengd met een toestel, dan ontvang je een nieuwe simkaart als we zien dat je een nieuwe simkaart nodig hebt voor dit nieuwe toestel. Maar om er zeker van te zijn dat je een nieuwe simkaart ontvangt heb ik er gelijk eentje kosteloos toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Heb je al een toestel op het oog? Vergeet niet in te loggen op My T-Mobile en vervolgens te verlengen. Je houdt gewoon jouw eigen nummer als je verlengd.

Ik hoop dat je snel een vervangend toestel hebt en weer bereikbaar bent! Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer