Vraag

Nieuwe simkaart verloren

• 22 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 576 Bekeken

Hallo,

Sinds laatst ben ik overgestapt van Tele2 naar T-mobile. Daarbij heb ik ook mijn oude nummer meegenomen. Vanaf vandaag is mijn oude abonnement verlopen en was ik van plan om de nieuwe simkaart in mijn nieuwe mobiel te steken, maar kom ik er dan achter dat mijn vader het per ongeluk heeft weg gegooid. Een nieuwe simkaart aanvragen via "My T-mobile" gaat ook niet omdat ik geen account heb en je enkel een account kunt aanmaken met je mobiele nummer. De mijne zit op de nieuwe die per ongeluk is weg gegooid en de oude is uitgeschakeld dus dat gaat ook niet.

Is het mogelijk om op een of andere manier een nieuwe simkaart te krijgen? Of, een account aanmaken zonder een mobiele nummer zodat ik online handmatig een nieuwe kan aanvragen? Ik zou het zeer waarderen als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Kaijun

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kaijun Welkom in de community en bij T-Mobile 👍🏻

Het gaat sneller als je even langs een TMobile shop gaat, ze kunnen je vast wel verder helpen.(neem wel even je legitimatie mee)

Anders moet je wachten op de hulp van iemand van het webcare team.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.
Hou er wel rekening mee dat het weekend er aan komt dus opsturen per post kan even duren.
Ik hoop voor je dat je snel weer kan bellen👍🏻
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kaijun ,

Ik kan eens kijken wat ik voor je kan betekenen!

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, volledige adresgegevens, het te porteren nummer, en eventueel ook het ordernummer van jouw bestelling? Ik kan alles er dan bijzoeken en kijken wat ik voor je kan doen!

Reageer