Beantwoord

Nieuwe telefoon

• 11 januari 2017
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Kan ik het nieuwe T-Mobile Unlimited Go ook afsluiten met een nieuwe telefoon?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 11 januari 2017, 16:23

Hoi Yvkepi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het is natuurlijk mogelijk om via T-Mobile een nieuwe telefoon af te nemen. Echter, er gaan straks strengere regels gelden voor de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ik denk daarom dat ze bij T-Mobile de nieuwe abonnementen noemen als SIM only. Ga er daarom vanuit dat de prijzen zijn zoals ze nu zijn en dat je dan extra moet betalen voor je toestel (wat dat bovenop de prijs komt van je abonnement). Daarnaast krijg je ook een registratie bij het BKR, dat moet ook vanaf Mei 2017.

Het fijne weet ik hier ook nog niet van. Daarom is het misschien handig om te wachten tot iemand van T-Mobile je vraag oppikt.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste,

Ik kan nergens vinden of je de nieuwe go unlimited abo ook i.c.m. een smartphone kan nemen? Zo ja, is dat ook vanaf 16 januari of later?

Grts,

Ali
Hoi Yvkepi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het is natuurlijk mogelijk om via T-Mobile een nieuwe telefoon af te nemen. Echter, er gaan straks strengere regels gelden voor de aanschaf van een nieuwe telefoon. Ik denk daarom dat ze bij T-Mobile de nieuwe abonnementen noemen als SIM only. Ga er daarom vanuit dat de prijzen zijn zoals ze nu zijn en dat je dan extra moet betalen voor je toestel (wat dat bovenop de prijs komt van je abonnement). Daarnaast krijg je ook een registratie bij het BKR, dat moet ook vanaf Mei 2017.

Het fijne weet ik hier ook nog niet van. Daarom is het misschien handig om te wachten tot iemand van T-Mobile je vraag oppikt.
Reputatie 3
Beste Yvkepi & Serviceweb,

Er komen inderdaad (vanaf 1 mei 2017) strengere regels, voor het afsluiten van een abonnement in combinatie met een toestel.
Alleen is het nog niet helemaal duidelijk, of dit ook gaat gelden voor bestaande klanten die hun abonnement willen verlengen, al acht ik de kans redelijk groot van wel, aangezien je in feite een nieuw contract aangaat met T-Mobile.

Alle ins en outs omtrent deze nieuwe regels, kun je allemaal rustig na lezen, via deze website.

Reageer