Beantwoord

Nieuwe telefoon

• 7 mei 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Ik heb een vraag. Mijn abonnement van 2 jaar is bijna afgelopen. En die heb ik anderhalf jaar geleden met early renewal verlengd met nog eens 2 jaar. En ik ben zeer tevreden over mijn abonnement en met t-mobile. Maar nu is mijn telefoon kapot en niet meer te maken. En ik had al met t-mobile gebeld of ik bij mijn abonnement een telefoon kon krijgen en die maandelijkse kosten van dat toestel gewoon bovenop mijn maandelijkse kosten van me abonnement neem.En dan krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is??? Beetje raar dat dat niet kan. Ten eerste ben al aardig lang klant bij jullie, al mijn rekeningen worden altijd netjes betaald, en het zou betekenen dat ik 2 jaar zonder een redelijk goede smartphone zit kan iemand me hiermee helpen alvast bedankt
icon

Beste antwoord door David 8 mei 2017, 17:02

Hey Ricoo88,

Ik had je graag geholpen bij jouw verzoek, maar zoals mijn collega ook al had aangeven, is dit niet mogelijk. Je kunt namelijk geen Early Renewal op een Early Renewal starten. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van het vervroegd verlengen. Hier kan ik dan ook verder niets in betekenen, anders had ik dat graag gedaan.

Je kunt natuurlijk wel, als alternatief, een los toestel aanschaffen, zodat je in ieder geval een telefoon hebt die het goed doet. Deze bieden wij ook in onze webshop en winkels aan, dus je kunt direct bij ons kopen of via een andere partij natuurlijk.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ricoo88,

Ik had je graag geholpen bij jouw verzoek, maar zoals mijn collega ook al had aangeven, is dit niet mogelijk. Je kunt namelijk geen Early Renewal op een Early Renewal starten. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van het vervroegd verlengen. Hier kan ik dan ook verder niets in betekenen, anders had ik dat graag gedaan.

Je kunt natuurlijk wel, als alternatief, een los toestel aanschaffen, zodat je in ieder geval een telefoon hebt die het goed doet. Deze bieden wij ook in onze webshop en winkels aan, dus je kunt direct bij ons kopen of via een andere partij natuurlijk.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! 🙂

Reageer