Beantwoord

Nieuwe telefoon bij simonly

Ik heb vorig jaar in juni een simonly abonnement afgesloten dus zonder een telefoon. Want toen had ik een iPhone se die nog goed werkte. maar nu na ongeveer een jaar is mijn telefoon kapot aan het gaan enz. Dus vandaar zou ik graag een nieuwe telefoon willen kopen hoogstwaarschijnlijk van Apple maar is er dan nog een kans dat ik daar korting op krijg omdat ik al wel een abonnement heb bij t-mobile.

Vriendelijke groet
Flores
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 mei 2019, 19:27

@Flores_s Kom je niet in aanmerking voor Toesteflex?

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de voorwaarden.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Flores_s Begrijp ik het goed dat je alleen een telefoon wil kopen?
De losse telefoons met de prijzen staan Hier.
Reputatie 7
Badge +17
@Flores_s Kom je niet in aanmerking voor Toesteflex?

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +18
Als het goed is wel @CrisTien , zie Voorwaarden Toestelflexibiliteit voor abonnementen afgesloten medio 2018.
Reputatie 7
Badge +19
Dank voor jullie hulp, Folkert en Cristien!

@Flores_s Kom je er zo helemaal uit? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan horen we het wel van je hè! 😁

Reageer