Beantwoord

Nieuwe telefoon bij verlenging

• 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Mijn abonnement is al automatisch verlengd mag ik toch een nieuwe telefoon uitzoeken?
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 november 2016, 21:22

Zolang jij je abonnement niet beëindigd dan loopt deze stilzwijgend elke maand door. Het abonnement kan je dan op elk moment beëindigen, echter met een opzegtermijn van een maand.

Hoewel ik hier geen ervaring mee heb, ga ik er van uit dat dit wel mogelijk is. Je bent inmiddels al 'buiten' je 12/24 maanden contract. Maar als ik jou was zal ik wel even naar een t-mobile winkel hoppen en of wachten tot een moderator die hierop meer kan informeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Zolang jij je abonnement niet beëindigd dan loopt deze stilzwijgend elke maand door. Het abonnement kan je dan op elk moment beëindigen, echter met een opzegtermijn van een maand.

Hoewel ik hier geen ervaring mee heb, ga ik er van uit dat dit wel mogelijk is. Je bent inmiddels al 'buiten' je 12/24 maanden contract. Maar als ik jou was zal ik wel even naar een t-mobile winkel hoppen en of wachten tot een moderator die hierop meer kan informeren.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ans,

Fijn dat DBrandsma je al een antwoord heeft gegeven. :)

Ik zie ook dat je ondertussen verlengd hebt met een iPhone 6S Plus! Zodra je het toestel hebt ontvangen zal je nieuwe contract ook ingaan.

Trek je aan de bel als je hier verder nog vragen over hebt? Ik sta hier voor je klaar! En veel plezier alvast met je nieuwe toestel!

Reageer