Beantwoord

Nieuwe telefoon + nieuw abonnement, wanneer gaat nieuwe abonnement in?

• 29 mei 2017
  • 7 reacties
  • 299 Bekeken

Ik heb op 28 mei een Iphone 6s gekocht en daarbij heb ik ook een nieuw abonnement aangeschaft. Echter, ik kan nu nergens dit nieuwe abonnement terugvinden. (Op my tmobile vind ik alleen mijn huidige abonnement) Vanaf wanneer gaat dit dan in?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 29 mei 2017, 23:04

In die gevallen gaat het abonnement als het goed is in zodra het toestel is afgeleverd. Het zou even kunnen duren voor My T-Mobile het ook weergeeft.
Bekijk origineel

7 reacties

Als medeklant kan ik jouw abonnement niet inzien, op deze My T-Mobile pagina kun je zelf nakijken welke bundels je kunt wijzigen en waarin je ze kunt wijzigen.
Hoeveel data kan ik dan meer krijgen ik moet het nu doen met 1Gb en krijg in oktober dan 10GB
Hoi moniquerene, welkom op het klantenforum.

Ja, je nieuwe abonnement gaat pas in als je oude abonnement is afgelopen, dat is dan op 15 oktober.

Van welk abonnement maak je nu gebruik? Als je niet genoeg data hebt, zou je eventueel je internetbundel voor de resterende tijd alvast omhoog kunnen zetten.

Zit je al in een T-Mobile Samen groep? Dan kun je misschien nog 500MB extra kiezen als cadeautje. Als je niemand kent waarmee je een groep kunt vormen, kun je eventueel in dit topic een berichtje plaatsen, of een kijkje nemen op de besloten facebookgroep, daar zijn medeklanten te vinden die (ook) niemand kennen, maar wel graag in een groep willen.
Ik zou graag willen weten wanneer mijn nieuwe abonnement in gaat, mijn contract loopt af op 14-10-2017 maar heb 15-06-2017 al een nieuwe abonnement gekregen, maar gaat deze nu echt pas in in oktober? dus moet ik het nog steeds doen met mijn 1GB, heb nieuw abonnement van 10 GB.
In die gevallen gaat het abonnement als het goed is in zodra het toestel is afgeleverd. Het zou even kunnen duren voor My T-Mobile het ook weergeeft.
Dankjewel voor de reactie! Mijn abonnement is alleen al een paar maanden geleden verlopen, dus in dat geval zou mijn nieuwe abonnement nu al ingegaan moeten zijn lijkt mij
Hoi samsung galaxy s4, welkom terug op het klantenforum.

Één dag nadat je huidige abonnement afloopt. Stel dat jouw huidige abonnement morgen af zou lopen, dan zou je nieuwe abonnement overmorgen in moeten gaan. :)
(Als medeklant kan ik niet inzien tot wanneer jouw abonnement daadwerkelijk loopt. 😉 )

Reageer