Beantwoord

Nieuwe telefoon + verlenging abonnement

  • 3 maart 2021
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Op de bevestiging van mijn bestelling staan eenmalige kosten van E.25,- vanwege een nieuwe aansluiting, maar ik ben al jaren klant bij T-mobile.

Ook staat er aangegeven dat jullie mijn abonnement op gaan zeggen bij mijn huidige provider, met nummerbehoud. Maar ik heb geen andere provider, ben al heel lang klant bij jullie.

 

Willen jullie dit corrigeren en mij een bevestigingsmail sturen?

 

Vriendelijke groet,

Maarten Koppert

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 maart 2021, 17:40

Hallo @MaartenKoppert 

Ben je er zeker van dat het een verlenging is? Ik denk eerder dat je een nieuw abonnement met nummerbehoud en toestel hebt aangevraagd.

Controleer even de klantnummers.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MaartenKoppert 

Ben je er zeker van dat het een verlenging is? Ik denk eerder dat je een nieuw abonnement met nummerbehoud en toestel hebt aangevraagd.

Controleer even de klantnummers.

Reageer