Beantwoord

No Service

• 28 april 2019
  • 9 reacties
  • 715 Bekeken

Vandaag is mijn abonnement van Vodafone beëindigd en overgegaan met nummerbehoud naar TMobile.
Alleen als ik alles gedaan heb zoals het is beschreven staat in mijn GSM scherm no service. Ik heb een iPhone 7+. Mijn vraag is heb ik iets over het hoofd gezien, moet ik wachten tot dat TM het activeert of heb ik iets verkeerd gedaan.
Lees graag de reacties
icon

Beste antwoord door Hajar 29 april 2019, 15:22

Hi Rob,

Welkom bij de T-Mobile familie! Is je nummerbehoud inmiddels goed gegaan? Ik heb momenteel geen inzicht in je gegevens dus als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Heb je de sms al gekregen en was de Vodafone lijn dood, kan even duren voordat T-Mobile dan actief word, volgens hun gegevens een half uurtje.
Reputatie 7
Badge +18
Er kan zoals @Doornekamp33 al aangeeft enkele uren tussen zitten dat je niet aangesloten bent. Vroeger werden er geen porteringen in weekenden uitgevoerd, blijkbaar nu wel...
Heb geen sms gekregen van Vodafone probeer nu nl contact te krijgen met Vodafone.
Alvast bedank voor de reactie
Reputatie 6
Kun je nog bellen dan met de Vodafone simkaart? dan moet de portering nog gebeuren, eerst gaat de Vodafone er uit en later de T-Mobile er in, 1 nummer kan namelijk niet tegelijk op 2 netwerken.

SMS krijg je van T-Mobile voor zover ik heb begrepen, stap namelijk ook binnenkort over.😉
"Als je nieuwe provider het nummer overneemt, dan kan dat niet op een zondag"
Kreeg ik op mijn vraag bij Vodafone en het hieronder geschreven idemdito
"Normaal gesproken krijg je van de nieuwe provider hier bericht over. Tenminsten wij doen dit bij nieuwe klanten wel. Ik durf je niet te zeggen hoe dat bij hen werkt. Wanneer je geen service ziet staan bij je Vodafone kaartje, dan weet je dat het nummer over is gegaan"

Iedereen alvast bedank voor de reactie en dus maandag as even afwachten
Iedereen alvast een prettige zondag verder
Reputatie 6
Jij ook een prettige zondag, en natuurlijk een geruisloze overgang naar T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

Welkom bij de T-Mobile familie! Is je nummerbehoud inmiddels goed gegaan? Ik heb momenteel geen inzicht in je gegevens dus als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!
Hallo, alles is goed gegaan, heb nu tm maar de eerste telefoontjes wordt eerst berekend en tenslotte op het einde verrekend. Dat is wel allemaal apart.
verder wil ik iedereen bedanken voor de antwoorden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

Wat fijn dat het is gelukt! Ik heb momenteel geen inzicht in je gegevens. Op My T-Mobile kun je bij verbruikstatus je verbruik ten alle tijden in de gaten houden. Op je factuur zie je straks wat er precies wordt berekend. Op deze pagina kun je precies zien hoe wij een factuur opmaken. Als je dit even doorneemt dan zie je hoe zo'n eerste factuur eruit gaat zien.

Als je nog specifieke vragen hebt, laat het vooral weten! I

Reageer