Beantwoord

Nummer niet bekend

• 3 juni 2019
  • 3 reacties
  • 772 Bekeken

Ik heb een aantal maanden geleden een abonnement afgesloten bij gsmweb met een abbonement van t-mobile. Ik had toen die tijd nummerbehoud aangevraagd maar blijkbaar is mijn nummer nooit overgezet dus gebruik ik tot nu toe nog steeds mijn oude simkaart. Al die maanden ook geen rekeningen gezien tot nu. Ik zou nu graag willen weten hoe ik mijn nummer bekend kan maken in het systeem en of jullie daarbij kunnen helpen.

BVD tygo elshoff
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juni 2019, 14:15

Hoi Tygo,

Oh wat gek joh! Ik ga je er natuurlijk mee helpen, geen zorgen.

Lukt het je wellicht om opnieuw nummerbehoud aan te vragen via deze pagina? Zo niet, dan ontvang ik graag een privéberichtje met daarin jouw naam, adres, het tijdelijke en het te behouden telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer. Ik ga dan kijken of ik je kan terugvinden in ons systeem.

Ik zie berichtje verschijnen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tygo,

Oh wat gek joh! Ik ga je er natuurlijk mee helpen, geen zorgen.

Lukt het je wellicht om opnieuw nummerbehoud aan te vragen via deze pagina? Zo niet, dan ontvang ik graag een privéberichtje met daarin jouw naam, adres, het tijdelijke en het te behouden telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer. Ik ga dan kijken of ik je kan terugvinden in ons systeem.

Ik zie berichtje verschijnen!
Hoi Jaimy ik heb geprobeerd om het nummerbehoud in te vullen maar ik kan mijn tijdelijke nummer niet weer vinden. Weet jij toevallig waar ik die kan vinden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tygoelshoff,

Ik wil graag met je meekijken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig zoals Jaimy aangeeft. Kun je in een privébericht de volgende gegevens sturen; het te behouden telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Dan ik kijk of ik ze terug kan vinden in ons systeem. 🙂

Reageer