Beantwoord

Nummer overzetten

  • 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 361 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Ik heb afgelopen maandag een nieuwe telefoon gekocht met abonnement. Ze zouden mijn oude nummer overzetten, maar dat is nog niet gebeurd. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Folkert 8 juni 2019, 17:28

Beste @Marls ,

Ze hebben nummer behoud aangevraagd bij je oude provider. Zodra zij goedkeuring geven krijg je een datum te horen. Hangt af van wanneer je oude contract afloopt. Ga in GEEN geval je oude contract opzeggen! Je loopt dan de kans je nummer kwijt te raken. T-Mobile zegt voor je op.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Marls ,

Ze hebben nummer behoud aangevraagd bij je oude provider. Zodra zij goedkeuring geven krijg je een datum te horen. Hangt af van wanneer je oude contract afloopt. Ga in GEEN geval je oude contract opzeggen! Je loopt dan de kans je nummer kwijt te raken. T-Mobile zegt voor je op.

Groet, Folkert

Reageer