Beantwoord

Nummerbehoud bij nieuw abonnement

  • 19 december 2016
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan omdat het nieuwe abonnement zou starten, maar nu zie ik dat ik een ander nummer heb. Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd en is ook goedgekeurd. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 19 december 2016, 13:48

Hoi Martijn,

Allereerst welkom bij T-Mobile en natuurlijk ook hier op het forum! :)

Je wilt natuurlijk wel jouw oude vertrouwde nummer behouden, dat begrijp ik! Ik zie in het systeem dat om 11:04 uur jouw nummer is overgezet naar ons. Dit nummer eindigt op -268, klopt dat? Je krijgt altijd een tijdelijk nummer van ons als je een nieuw abonnement bij ons afsluit. Dit nummer wordt dan vervangen door jouw nummer zodra nummerbehoud is uitgevoerd. Ik zie dat je nadat jouw nummer is overgezet ook nog jouw simkaart hebt proberen te activeren. Dat is niet nodig, want deze is al gelijk actief. Als je je toestel even uit- en aanzet, zou alles moeten werken. Laat je weten of het is gelukt?

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor alle leuke extra voordelen die we hebben voor onze klanten! Zou zonde zijn als je deze misloopt. Op deze pagina vind je meer informatie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Allereerst welkom bij T-Mobile en natuurlijk ook hier op het forum! :)

Je wilt natuurlijk wel jouw oude vertrouwde nummer behouden, dat begrijp ik! Ik zie in het systeem dat om 11:04 uur jouw nummer is overgezet naar ons. Dit nummer eindigt op -268, klopt dat? Je krijgt altijd een tijdelijk nummer van ons als je een nieuw abonnement bij ons afsluit. Dit nummer wordt dan vervangen door jouw nummer zodra nummerbehoud is uitgevoerd. Ik zie dat je nadat jouw nummer is overgezet ook nog jouw simkaart hebt proberen te activeren. Dat is niet nodig, want deze is al gelijk actief. Als je je toestel even uit- en aanzet, zou alles moeten werken. Laat je weten of het is gelukt?

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor alle leuke extra voordelen die we hebben voor onze klanten! Zou zonde zijn als je deze misloopt. Op deze pagina vind je meer informatie!

Reageer