nu vraag ik me af of dit ook echt nodig is of kan ik gewoon wachten tot mijn oude abonnement afgelopen is en mijn nieuwe ingaat? of gaat dat niet zo?
bij voorbaat dank.
Beste antwoord door David
Hey Cajootje,
Er lijkt wat verwarring te zijn ontstaan en misschien ook iets verkeerd zijn gegaan. Ik zie namelijk geen verlenging bij ons in het systeem, maar wel een geheel nieuw abonnement.
Als je bij ons een verlenging afsluit, dan krijg jij alleen een nieuwe simkaart als je deze nodig hebt en/of een nieuwe telefoon krijgt. Vervolgens sluiten jouw huidige en nieuwe abonnement naadloos op elkaar aan en jouw telefoonnummer blijft dan gewoon behouden, Er staat bij ons dus wel een prijsplan klaar dat nog geactiveerd moet worden. Dit abonnement heeft een telefoonnummer dat eindigt op -249 en als het goed is staat dit ook op jouw contract.
Wat er verder precies in de winkel is besproken kan ik verder niet inzien, maar als je dit nummer wilt behouden bij een nieuw abonnement, dan is nummerbehoud inderdaad de volgende stap. Klopt het overigens dat je jouw toestel in één keer hebt afbetaald? Misschien kunnen we het abonnement dan ook nog omzetten, maar dat kan ik niet garanderen.
Laat het ons weten of het voor zover duidelijk is en hoe we je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel
Er lijkt wat verwarring te zijn ontstaan en misschien ook iets verkeerd zijn gegaan. Ik zie namelijk geen verlenging bij ons in het systeem, maar wel een geheel nieuw abonnement.
Als je bij ons een verlenging afsluit, dan krijg jij alleen een nieuwe simkaart als je deze nodig hebt en/of een nieuwe telefoon krijgt. Vervolgens sluiten jouw huidige en nieuwe abonnement naadloos op elkaar aan en jouw telefoonnummer blijft dan gewoon behouden, Er staat bij ons dus wel een prijsplan klaar dat nog geactiveerd moet worden. Dit abonnement heeft een telefoonnummer dat eindigt op -249 en als het goed is staat dit ook op jouw contract.
Wat er verder precies in de winkel is besproken kan ik verder niet inzien, maar als je dit nummer wilt behouden bij een nieuw abonnement, dan is nummerbehoud inderdaad de volgende stap. Klopt het overigens dat je jouw toestel in één keer hebt afbetaald? Misschien kunnen we het abonnement dan ook nog omzetten, maar dat kan ik niet garanderen.
Laat het ons weten of het voor zover duidelijk is en hoe we je verder kunnen helpen!
