Beantwoord

Nummerbehoud mislukt

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 757 Bekeken

Mijn zoon wilde zijn privé-account bij T-mobile overzetten naar een zakelijk account bij T-mobile met behoud van zijn eigen nummer. Dit zou 16-8-2019 gebeuren en hier is toen bij T-mobile iets niet goed gegaan.
Nu zit hij zakelijk al bijna 4 weken zonder telefoon!!!!
Dit is schandalig.
Net heb ik geprobeerd weer te bellen naar de klantenservice en ben in de wacht gezet en 20 minuten later kwam ik weer in het hoofdmenu terecht.
Ik en mijn zoon zijn woest..!!!
Hij is personal trainer en zijn telefoonnummer staat op zijn website, flyers, visitekaartjes enz. Nu is hij al 4 weken niet te bereiken.
icon

Beste antwoord door David 13 september 2019, 15:28

Hoi @molenk12,

Dat is inderdaad totaal niet de bedoeling! Excuus voor deze gang van zaken tot nu toe. Laten we hopen dat het nu snel achter de rug is!

Aangezien het niet om jouw eigen aansluiting gaat wil ik adviseren om jouw zoon contact op te laten nemen, aangezien het contract (neem ik aan) op zijn naam staat. Dat kan ook zeker via deze Community, dan helpen we 'm natuurlijk zo snel en goed mogelijk verder! Daarnaast kan er ook contact worden opgenomen via andere kanalen.

We horen graag of we kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @molenk12,

Dat is inderdaad totaal niet de bedoeling! Excuus voor deze gang van zaken tot nu toe. Laten we hopen dat het nu snel achter de rug is!

Aangezien het niet om jouw eigen aansluiting gaat wil ik adviseren om jouw zoon contact op te laten nemen, aangezien het contract (neem ik aan) op zijn naam staat. Dat kan ook zeker via deze Community, dan helpen we 'm natuurlijk zo snel en goed mogelijk verder! Daarnaast kan er ook contact worden opgenomen via andere kanalen.

We horen graag of we kunnen helpen!

Reageer