Beantwoord

Nummerbehoud PrePaid Kruidvat

• 22 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

ben naar jullie overgestapt had prepaid kruidvat en hen nu abb 2 jaar sim only go van jullie. had nummerbehoud aangevraagd maar ik kan nu alleen met t mobile nr bellen, maar ik wil mijn oude nummer gebruiken, nr [weggehaald]. Wat moet ik nu doen want kan de sms verf.code niet invoeren omdat mijn oude nummer dus nu ergens zwevend is? Graag oplossing, met vr groeten nova hoogervorst
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 oktober 2017, 11:30

Hoi Nora, welkom op het klantenforum.

Zoals Hidden.nld al zegt, zal een T-Mobile Moderator je topic nog oppakken. Ik wil je bij deze wel even de huisregels van het forum meegeven.

Het is niet toegestaan om je berichten in caps lock te schrijven, dat staat gelijk aan schreewen en dat is niet nodig. Ik heb je bericht om deze reden gewijzigd.

Het is ook niet toegestaan om privégegevens, zoals je telefoonnummer, op het openbare forum te plaatsen, dus het nummer heb ik ook weggehaald uit je bericht. Iedereen met toegang tot internet kan hier meelezen, houd daar s.v.p. rekening mee. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Norwike,

Welkom op het forum. Ik zie dat je nummer nog onder beheer van KPN valt. normaal duurt het ongeveer 10 werkdagen voor een telefoon nummer is overgezet. Je huidige aanbieder kan je aanvraag afwijzen als je opgegeven gegevens niet kloppen.
Als je even geduld heb dan zal een T-Mobile moderator het na kijken dit duurt ongeveer 24-48 uur voor dat ze een reactie plaatsen. Je mag natuurlijk ook even bellen met de helpdesk zodat ze het direct voor je na kunnen kijken.
Hoi Nora, welkom op het klantenforum.

Zoals Hidden.nld al zegt, zal een T-Mobile Moderator je topic nog oppakken. Ik wil je bij deze wel even de huisregels van het forum meegeven.

Het is niet toegestaan om je berichten in caps lock te schrijven, dat staat gelijk aan schreewen en dat is niet nodig. Ik heb je bericht om deze reden gewijzigd.

Het is ook niet toegestaan om privégegevens, zoals je telefoonnummer, op het openbare forum te plaatsen, dus het nummer heb ik ook weggehaald uit je bericht. Iedereen met toegang tot internet kan hier meelezen, houd daar s.v.p. rekening mee. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nova,

Ik heb jou een privéberichtje gestuurd waarin ik heb gevraagd om meer informatie. Aan de hand van die vragen kan ik hier voor je achteraan gaan!

Ik zie je berichtje tegemoet. 🙂

Reageer