Beantwoord

Nummerportering van KPN zakelijk nummer naar T-Mobile nog niet goed?

• 9 november 2017
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

WONDERLIJKE DINGEN BIJ T-MOBILE !!!
Ik was vanaf Mei 2017 bezig om alsjeblieft klant te mogen worden bij T-Mobile, waarbij mijn zakelijke nummer [weggehaald] (van mijn oude werkgever) mocht meenemen bij mijn aftreden wegens pensioen in Juni 2017. Dat gaf een hoop gedonder.
Eindelijk, na ruim 5 maanden, in Oktober 2017 wist Anneke van de afdeling nummerbehoud mijn nummer onder te brengen bij T-Mobile, aan de hand van het chipje wat ik reeds in Mei had gekregen.
MAAR tot mijn verbijstering staat (sinds gisteren ?) weer het FOUTE NUMMER [weggehaald] van het chipje in mijn iPhone op het scherm als "Mijn nummer", terwijl ik ALLEEN bereikbaar ben via [weggehaald].
=> VRAAG:
Hoe krijg ik mijn nummer [weggehaald] weer op mijn iPhone en niet het "eigen" nummer van het T-Mobile chipje wat ik in Mei heb gekregen ?
Vriendelijke groet,
Walter.
N.B. Ik ga nu een lang weekend naar Frankrijk, hopelijk geeft dat niet nog meer ellende.......
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 november 2017, 13:52

Hoi Supermagna88,

Welkom terug op het forum!

Ik heb meteen even met je meegekeken en het nummerbehoud is nu helemaal goed gegaan. Daar hoef je je dus gelukkig geen zorgen meer om te maken!

Wat betreft het nummer dat wordt weergegeven op jouw telefoon: dit kun je zelf aanpassen via Instellingen > Telefoon > Mijn nummer. Dit is dus niet iets wat door T-Mobile fout gaat, maar een instelling in jouw telefoon. Lukt het je met deze instructies om het aan te passen?

Mocht je er toch niet uitkomen of meer vragen hebben, dan weet je ons weer te vinden. 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Supermagna88.

Het is niet de bedoeling dat je privégegevens op het openbare forum post, deze heb ik dan ook uit je post weggehaald. Ik heb een 'onzichtbaar bericht' achtergelaten voor de T-Mobile Moderators, zodat ze de gegevens in ieder geval nog wel hebben.

Weet je zeker dat het aan de simkaart ligt en niet aan de iPhone? Heb je eventueel de mogelijkheid om dit nog even uit te testen met een andere telefoon?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Supermagna88,

Welkom terug op het forum!

Ik heb meteen even met je meegekeken en het nummerbehoud is nu helemaal goed gegaan. Daar hoef je je dus gelukkig geen zorgen meer om te maken!

Wat betreft het nummer dat wordt weergegeven op jouw telefoon: dit kun je zelf aanpassen via Instellingen > Telefoon > Mijn nummer. Dit is dus niet iets wat door T-Mobile fout gaat, maar een instelling in jouw telefoon. Lukt het je met deze instructies om het aan te passen?

Mocht je er toch niet uitkomen of meer vragen hebben, dan weet je ons weer te vinden. 😃

Reageer