Beantwoord

Onder bewindvoering vernieuwen

• 5 juni 2017
  • 7 reacties
  • 552 Bekeken

Hoi ik heb een vraagje ik mag vanaf volgende week zaterdag mijn abonnement bij jullie verlengen alleen sta ik onder bewindvoering moet ik hem jullie laten mailen.
Alvast bedankt

Jason van Tiggelen
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juni 2017, 11:18

Hi Jason,

Tof dat je wilt verlengen. Je bewindvoerder moet ons dan inderdaad mailen naar De bewindvoerder kan toestemming sturen per post naar: incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Zodra de toestemming van de bewindvoerder binnen is nemen we contact op met jou of met de bewindvoerder en wordt de blokkade voor 7 dagen opgeheven zodat je een vernieuwing kan doen. Weet je al welk abonnement je wilt nemen? :8
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jason,

Tof dat je wilt verlengen. Je bewindvoerder moet ons dan inderdaad mailen naar De bewindvoerder kan toestemming sturen per post naar: incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Zodra de toestemming van de bewindvoerder binnen is nemen we contact op met jou of met de bewindvoerder en wordt de blokkade voor 7 dagen opgeheven zodat je een vernieuwing kan doen. Weet je al welk abonnement je wilt nemen? :8
Ik wil het Go abonnement met 5gb internet en onbeperkt bellen met de Samsung galaxy S7 edge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jason,

Mooi toestel de S7. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. 🙂
Ik wilde al weten of de mail al is aangekomen en ik kan gaan verlengen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jason,

De mail is waarschijnlijk al wel aangekomen, maar deze is nog niet verwerkt. Dit kan tot 14 dagen duren, dus zullen we het nog even moeten afwachten!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Hoi ik heb na 14 dagen nog steeds niks gehoord
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jason,

Ik heb aan de afdeling die hierover gaat gevraagd of zij op jouw e-mail willen reageren. Hopelijk wordt dit snel geregeld!

Reageer