Beantwoord

Onduidelijke SIM only abo prijs

• 2 februari 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 2

Hi,

ik mag mijn SIM only verlengen en op mijn t-mobile overzichtspagina staat er een dikke banner die me erop attendeert en me de leid naar een pagina met de aanbiedingen die t-mobile me wil maken.

Het advies op die pagina is een SIM only abo dat me €24,-/mnd zou gaan kosten. Daar ben ik het op zich wel mee eens dus ga ik door en bekijk dat aanbod.

Daar staat echter onder de streep een prijs van €22,50/mnd. Klinkt nog beter, maar als ik kijk van hoe die bij de prijs is gekomen, dan zie ik bij de vraag van punt 5 “Is er een ander mobiel T-Mobile abonnement of T-Mobile thuis op jouw adres?” dat deze alvast met JA is ingevuld.

Hier ontstaat bij mij de eerste vraag? Welk ander abonnement zou dat zijn? Volgens mij is het huidige SIM only abonnement het enige wat ik van T-Mobile afneem. Hoe kan ik erachter komen waarom hier JA is ingevuld?

Als ik deze vraag echter volgens mij naar waarheid invul en met NEE beantwoord, dan zou ik verwachten dat ik bij de geoffreerde prijs zou uitkomen, maarde prijs is dan ineens €25,-/mnd.

Dus hoe kan ik op het geoffreerde aanbod van €24,-/mnd uit komen?

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2021, 10:03

Hi @alexus 

Wat leuk dat je erover nadenkt om te verlengen!  Als je online verlengt dan staat de optie Is er een ander mobiel T-Mobile abonnement of T-Mobile thuis op jouw adres standaard op Ja, Dit doen we zodat klanten die ook daadwerkelijk meerdere abonnementen op hun thuis adres hebben, gebruik kunnen maken van Klantvoordeel en dan wordt die korting er al bij gerekend. Als je geen ander abonnement op je thuis adres hebt dan kun je Nee invullen en dan zie je de kosten zonder Klantvoordeel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat als jij kiest voor een 2-jarig Sim Only abonnement met 10GB dat je dan €24 betaalt. De kosten zijn afhankelijk van welke bundel je kiest en of je voor een 1-jarig of 2-jarig abonnement gaat. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je er zo uitkomt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @alexus 

Wat leuk dat je erover nadenkt om te verlengen!  Als je online verlengt dan staat de optie Is er een ander mobiel T-Mobile abonnement of T-Mobile thuis op jouw adres standaard op Ja, Dit doen we zodat klanten die ook daadwerkelijk meerdere abonnementen op hun thuis adres hebben, gebruik kunnen maken van Klantvoordeel en dan wordt die korting er al bij gerekend. Als je geen ander abonnement op je thuis adres hebt dan kun je Nee invullen en dan zie je de kosten zonder Klantvoordeel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat als jij kiest voor een 2-jarig Sim Only abonnement met 10GB dat je dan €24 betaalt. De kosten zijn afhankelijk van welke bundel je kiest en of je voor een 1-jarig of 2-jarig abonnement gaat. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je er zo uitkomt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Reageer