Beantwoord

Ongeldige simkaart

  • 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Vandaag is mijn verlening van mijn abonnement in gegaan en vanaf vandaag geeft mijn telefoon weer in het balkje waar normaal t-mobile staat ongeldige simkaart. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2019, 15:59

Hi Christa,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je gegevens erbij gepakt en je abonnement en simkaart zijn actief. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Wat gebeurt er dan? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Christa,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je gegevens erbij gepakt en je abonnement en simkaart zijn actief. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Wat gebeurt er dan? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer