Beantwoord

ongevraagd abonnement

• 6 november 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Hallo, eigenlijk heb ik geen vraag, maar meer iets wat ik kwijt wil en waarvan ik hoop dat mensen hier wat aan hebben.

Vandaag kreeg ik iemand van jullie aan de lijn die een prachtig aanbod voor mij zou hebben voor zowel mobiel als thuis. Ik kon 100en euro’s besparen blablablabla, je kent het wel. Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn dus heb vervolgens met de jongen afgesproken dat hij het aanbod zou mailen zodat ik het kon overleggen. Toen de jongen om de laatste cijfers van mijn bankrekening vroeg gaf ik nog heel expliciet aan dat hij deze niet nodig heeft want ik zou alleen een overzicht ontvangen en nog geen abonnement aangaan. Zijn antwoord was: klopt maar ik controleer alleen even of de gegevens in het systeem nog kloppen. Vervolgens gebeurt er precies waar ik al bang voor was: ik ontvang een orderbevestiging! Woest dat ik was ben ik meteen in de telefoon geklommen en een dame zou alles annuleren. Geen excuses niks maar oké, opgelost zou je zeggen. Niet dus. Ik ontvang een bericht dat mijn mobiele abonnement is geannuleerd en ontvang een orderbevestiging voor tmobile thuis waar ook nog compleet andere prijzen in staan dan die jongen beloofd heeft. Ik ben jaren tevreden klant geweest maar na deze praktijken zijn jullie me (voor al jullie diensten) kwijt na deze belachelijke en ronduit asociale  werkwijze. 

icon

Beste antwoord door Brian 7 november 2019, 09:51

Hi @GJS123, wauw dat is absoluut niet de manier waarop wij zaken willen doen! Wij geloven in een open en eerlijk gesprek en geen onderhandse sales tactieken. Excuses voor de gang van zaken, ik heb dit doorgegeven aan de sales manager van de betreffende collega. Ik heb de aanmelding voor T-Mobile Thuis bij deze ook geannuleerd en je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail. Nogmaals excuses en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hi @GJS123, wauw dat is absoluut niet de manier waarop wij zaken willen doen! Wij geloven in een open en eerlijk gesprek en geen onderhandse sales tactieken. Excuses voor de gang van zaken, ik heb dit doorgegeven aan de sales manager van de betreffende collega. Ik heb de aanmelding voor T-Mobile Thuis bij deze ook geannuleerd en je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail. Nogmaals excuses en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer