Beantwoord

Ongevraagde wijziging abonnement

• 5 februari 2019
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb eind oktober verlengd, Sim only. Leuke deal, 300 belminuten, 100 sms en 2,5Gb data. Prijs E14,50. Is paar maanden goed gegaan totdat twee weken geleden mijn abo ongevraagd werd gewijzigd. Mijn sms mogelijkheid is verwijdert en ik betaal ineens E24,50 per maand. Ik heb uren gebeld met helpdesk, vraag op Facebook gesteld en ik krijg gewoon geen antwoord. Het is echt ongelooflijk. Wat een onbeschoft gedrag. Als ik bel met de helpdesk, wordt alles ontkent. Dan wordt de schuld bij mij gelegd, vervolgens zegt men dat het is opgelost. De waarheid! Niets is opgelost. Ik word hier gewoon voor de gek gehouden door klantenservice. Mijn contract ongevraagd wijzigen. Bedrag verhogen!! Te gek voor woorden. Misschien hier een wakkere Tmobile medewerker aanwezig????

Yvonne
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2019, 11:36

Hi Yhuijb,

Ik zie dat je vandaag geholpen bent door een collega en dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😊
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Wat heb je voor abonnement Yvonne? Klinkt als Basis Sim only met 300 minuten, 100 gratis sms en een bundel van 2 Gb. Kun je ook nakijken in Mijn T-Mobile. Daar kun je ook al je facturen inzien en kijken waar de bedragen precies voor staan.

Morgen overdag staan de wakkere community moderators voor je klaar om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yhuijb,

Ik zie dat je vandaag geholpen bent door een collega en dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😊

Reageer