Beantwoord

Ongewenst verlengen

• 23 juni 2018
  • 3 reacties
  • 598 Bekeken

Ik ben het niet met verlengingeens. Telefonisch gegaan en blijkbaar deezer erbij dat niet nodig is want we hebben spotify en we wilden nieuw toestel .. maak dit zsm ongedaan !
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juni 2018, 11:43

Hoi Ldejonghswemer,

Ik ga meteen met jou meekijken!

@Skyrider Thanks voor je antwoord. Wij kunnen dit soort dingen ook als moderators, alleen reageren we niet altijd zo snel als andere kanalen uiteraard!

Ik zie inderdaad dat er Deezer bij het abonnement zit. Als dat het enige is waar je niet tevreden mee bent, dan kan ik die Deezer bundel ook gewoon voor je verwijderen zodra het abonnement ingaat hoor! Maar mocht je de hele bestelling willen annuleren, dan kan ik dat ook voor je doen. Laat mij maar weten wat je het fijnst vindt en dan regel ik het!
Bekijk origineel

3 reacties

binnen hoeveel dagen kunnen we dit gedoe ongedaan maken ?
Reputatie 4
Badge +9
Een goedendag @Ldejonghswemer

Zie: Alles over je bestelling (scroll naar beneden naar Annuleren of terugsturen)

Besteld via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile
Heb je een nieuw abonnement genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.

Heb je je abonnement verlengd, een PrePaid besteld of een los toestel gekocht? Dan geven we je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.

Dus als het goed is heb je nog genoeg tijd om te annuleren.

Je kunt het contract van je mobiele abonnement opzeggen door te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 8104. De Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Of je kunt even wachten op een T-Mobile Moderator, ze zullen je vast en zeker verder helpen. Ze reageren meestal binnen 24/48 uur.

Omdat je wel een nieuwe toestel wou, ga ik er van uit dat je op dit moment niet voor een toestel gekozen hebt. Mocht dit wel het geval zijn dan zou je de toestel ook terug moeten sturen. Zie Annuleren of terugsturen voor meer informatie hierover.

Ga je toevallig weer verlengen met een nieuwe toestel nadat de annulering compleet is? 😀

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ldejonghswemer,

Ik ga meteen met jou meekijken!

@Skyrider Thanks voor je antwoord. Wij kunnen dit soort dingen ook als moderators, alleen reageren we niet altijd zo snel als andere kanalen uiteraard!

Ik zie inderdaad dat er Deezer bij het abonnement zit. Als dat het enige is waar je niet tevreden mee bent, dan kan ik die Deezer bundel ook gewoon voor je verwijderen zodra het abonnement ingaat hoor! Maar mocht je de hele bestelling willen annuleren, dan kan ik dat ook voor je doen. Laat mij maar weten wat je het fijnst vindt en dan regel ik het!

Reageer