Beantwoord

Onjuiste informatie over voorwaarden prijsplan en Samsung S4

Reputatie 3
Hallo iedereen,

Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd. Ik wilde graag de Samsung S4 black edition en kon dat doen met 24 maanden Stel Samen abonnement. Ik verleng altijd in de winkel, om zo goed mogelijk geïnformeerd te worden. Twee dingen was ik echter niet van op de hoogte:

- Ik heb gekozen voor de S4 black edition omdat daar een radioFM ontvanger in zou zitten volgens de reclame en toestelinfo van T-mobile. De verkoper bevestigde dit. Helaas, geen radioFM ontvanger te vinden en uiteindelijk via Samsung te horen gekregen dat er inderdaad geen radio ontvanger in zit. Jammer, had een andere keuze kunnen maken maar moet daar nu 24 maanden op wachten.De foute informatie dat de S4 een radio ontvanger zou bezitten, staat nog steeds vermeld op de site. Dat kan natuurlijk niet!

- T-mobile blijkt gestopt te zijn met de mogelijkheid belminuten van de vorige maand mee te nemen. Zag elders de opmerking "dan had je je tariefplan maar beter moeten lezen". In de winkel krijg je het hele tariefplan echter niet te zien, de verkoper legt alles uit en gaf aan dat 'de rest' hetzelfde bleef. Wat dus niet zo is. Bij alles wat je wil lezen staat de verkoper je bovendien nog te haasten en te verzekeren dat het 'allemaal tip top in orde is'. Begrijp niet waarom deze verandering niet wat grootser is aangekondigd aan abonnementshouders zodat het mee kan wegen in de keuze voor een nieuw abonnement.

Heb de indruk dat steeds vaker nogal minimaal informatie wordt gegeven en er steeds vaker foutieve informatie wordt gegeven, in de haast om klanten binnen boord te houden. Jammer en toch helemaal niet nodig lijkt me. Persoonlijk word ik daar juist niet loyaler van eerlijk gezegd.

Met vriendelijke groet,
Cindy
icon

Beste antwoord door Tom 1 augustus 2014, 15:22

Hey Cindy,

Ik kan mij je reactie heel goed voorstellen. Erg vervelend dat er onjuiste informatie wordt verstrekt op de T-Mobile website. Ik zet dit direct door naar de juiste afdeling.

Wat vreemd dat de verkoper niet heeft aangegeven dat je geen tegoed meeneemt naar een volgende maand. Ik kan dit helaas niet meer terugdraaien. Ik zal een poging doen om je achterliggende gedachte achter de wijziging te verklaren. Bij het Stel Samen abonnement kun je namelijk altijd je bundels verhogen of verlagen naar het oorspronkelijk afgesloten niveau met behoud van je korting. Hierdoor kun je je bundels aanpassen naar je verwachte verbruik en zou het minder noodzakelijk moeten zijn om tegoed mee te nemen naar een volgende maand.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hey Cindy,

Ik kan mij je reactie heel goed voorstellen. Erg vervelend dat er onjuiste informatie wordt verstrekt op de T-Mobile website. Ik zet dit direct door naar de juiste afdeling.

Wat vreemd dat de verkoper niet heeft aangegeven dat je geen tegoed meeneemt naar een volgende maand. Ik kan dit helaas niet meer terugdraaien. Ik zal een poging doen om je achterliggende gedachte achter de wijziging te verklaren. Bij het Stel Samen abonnement kun je namelijk altijd je bundels verhogen of verlagen naar het oorspronkelijk afgesloten niveau met behoud van je korting. Hierdoor kun je je bundels aanpassen naar je verwachte verbruik en zou het minder noodzakelijk moeten zijn om tegoed mee te nemen naar een volgende maand.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet!
Reputatie 3
Mijn excuses dat ik zo laat reageer. Begrijp je uitleg, hoewel ik daar juist over te horen kreeg (van de verkoper) dat als ik mijn bundel tussentijds wilde verhogen, ik de korting meteen kwijt ben.

Overigens zijn we 22 dagen verder en staat FM radio nog steeds aangegeven bij de Samsung Galaxy S4.

Met vriendelijke groet,
Cindy
Reputatie 2
Hoi Cindy,

Dat geeft niets hoor dat kan gebeuren.
In dit geval is er geen juiste informatie verstrekt door de verkoper waarvoor mijn excuses.
Bij een wijziging binnen een Stel Samen/Samengesteld abonnement, blijven de kortingen behouden.
Wat betreft de foutieve informatie op onze website over de functie FM radio heb ik navraag gedaan bij Tom.
Hij geeft aan dit doorgezet te hebben op 1 augustus naar de betreffende afdeling, hij zal dit nogmaals doorgeven zodat het zo spoedig mogelijk aangepast kan worden.

Reageer